چهره هاسلبریتی ایرانی

نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار در « فیلم سینمایی تفریق »

فیلم سینمایی تفریق / آغاز پیش‌تولید فیلم تازه مانی حقیقی با معرفی نخستین بازیگران فیلم «تفریق»، پیش‌تولید هفتمین فیلم سینمایی مانی حقیقی آغاز شد. با سایت کولاک همراه باشید و از اخبار سلبریتی ها مطلع شوید.

فیلم سینمایی تفریق

نوید محمدزاده و پری ناز ایزدیار ایفاگر نقش‌های اصلی فیلم «تفریق» خواهند بود. این اولین همکاری نوید محمدزاده با مانی حقیقی و دومین همکاری پری ناز ایزدیار با این کارگردان بعد از فیلم «خوک» است.

فیلم سینمایی تفریق

مجید مطلبی تهیه‌کنندگی این پروژه را برعهده دارد و فیلم‌نامه آن توسط امیررضا کوهستانی و مانی حقیقی به نگارش درآمده است.مانی حقیقی ساخت فیلم‌هایی چون «پنجاه کیلو آلبالو»، «پذیرایی ساده» و «اژدها وارد می‌شود» را در کارنامه دارد و با دو فیلم آخرش در بخش مسابقه جشنواره برلین حضور داشت.مراحل پایانی پیش‌تولید و تولید «تفریق» پس از صدور پروانه ساخت انجام می‌شود.

فیلم سینمایی تفریق

پری ناز ایزدیار پیش از تفریق در فیلم خوک با مانی حقیقی همکاری داشته است .تفریق دومین همکاری پری ناز ایزدیار و مانی حقیقی پس از فیلم خوک خواهد بود.فیلم سینمایی تفریق به‌کارگردانی مانی حقیقی در ۱ سال پیش یعنی سال ۱۳۹۷ در گونه درام تولید شده است. تفریق توانست در مرجع ارزشگذاری سینما و تلویزیون یعنی منظوم نمره ۵ از ۱۰ را از سوی مردم بدست بیاورد که نشان می‌دهد عموم مردم تفریق را اثری متوسط اما مفید برای تماشا ارزیابی می‌کنند.

فیلم سینمایی تفریق

نوید محمدزاده برای نخستین بار به عنوان بازیگر جلوی دوربین مانی حقیقی می رود . بازیگران فیلم تفریق چه کسانی هستند؟ در تفریق بازیگرانی چون پریناز ایزدیار، نوید محمدزاده و ترانه علیدوستی به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در فیلم تفریق حدود ۳ بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان تفریق را یک اثر کم‌بازیگر و با تعداد شخصیت‌های داستانی کم عنوان کرد.

فیلم سینمایی تفریق

از محتوا و داستان فیلم تفریق چقدر اطلاع دارید؟ فیلم تفریق از نظر ساختار (فرم)، محتوا و محیط تولید، به آثار مختلفی شباهت دارد. با توجه به شاخص‌های متعدد و گوناگونی می‌توان گفت آثار مرتبط فیلم تفریق عبارت است از: فیلم مقیمان ناکجا، فیلم متری شیش‌و‌نیم، فیلم یک روز بخصوص، فیلم ویلایی‌ها و فیلم تابستان داغ.

همچنین در بخش بررسی فیلم تفریق ۳ نفر از میان مردم به نقد و تحلیل خود از تفریق پرداخته‌اند.تاکنون در بخش‌های گالری عکس و پوستر فیلم تفریق، ویدئو و تیزر فیلم تفریق، حواشی فیلم تفریق، دیالوگ برتر فیلم تفریق، سوتی فیلم تفریق و نقد فیلم تفریق هنوز موردی ثبت نشده است. قطعا ما و شما به این حد قانع نیستیم؛ باید به‌کمک علاقمندان فیلم، سریال و تئاتر، این دایره‌المعارف آنلاین و بانک اطلاعات هنرمندان و آثار سینما، تلویزیون و تئاتر را کامل و کامل‌تر کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا