کلیپ داغ

فیلم غمگین آخرین حضور بهنام صفوی خواننده پاپ در تلویزیون

مجله اینترنتی کولاک : در اوج ناباوری و تاسف ساعتی پیش بهنام صفوی مرد بااحساس و امیدوار موسیقی ایران بار سفر بست و برای همیشه عرصه هنر زندگی کردن را ترک نمود .

در ادامه ویدیویی از قطعه « معجزه» مرحوم بهنام صفوی که ساعاتی یپش به دیار باقی شتافت را تماشا نمایید :

بهنام از آبان پارسال و پس از عمل جراحی دومش که در آلمان توسط پرفسور سمیعی انجام شد، حال جسمانی‌اش وخیم شد و به بیمارستان احسان منتقل شد. او تا اوایل اسفند در بیمارستان بستری بود.

او سپس با همان شرایط ای سی یو به منزل منتقل شد و حدود ۲۰ روز پیش بنا به شرایط آب و هوای تهران و همچنین حضور پدر و مادرش در شاهین شهر، به اصفهان منتقل شد.

بهنام این روزها مشکل تنفسی شدیدی داشت و اکسیژن خون او هم پایین آمده بود، به همین دلیل در بیمارستان میلاد اصفهان بستری شد و متاسفانه یک ساعت و نیم پیش درگذشت.

بهنام صفوی ⁩ ، خواننده پاپ کشورمان، پس از تحمل ۶ سال عارضه مغزی (سرطان)، بامداد امروز در ۳۶ سالگی درگذشت. چه درد آور است ، رقص تکراری عقربه های ساعت وقتی، گذر کشتی طوفان زدۀ عمر را بر امواج شلاق خوردۀ زندگی به تماشا می‌نشیند…

و چه تلخ است رفتن همیشگی آنهایی که همیشه از عشق خواندند و اکنون بعد از سفرشان از میان زمینی ها تا ابد صدای عشق شان در گوش عاشقان ماندگار خواهد بود .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا