سریال

قسمت آخر سریال کره ای دختر امپراطور چه می شود؟

مجله اینترنتی کولاک : سریال دختر امپراطور مجموعه تلویزیونی جذاب محصول کشور کره است که این شب ها از شبکه تماشا پخش می شود .

خلاصه داستان قسمت آخر سریال دختر امپراطور :

این سریال قصه زندگی دو خواهر را روایت  می کند که همراه مادر فقیرشان در کره زندگی می کنند ،‌یک شب حال مادر بد می شود از دخترش تقاضای دارو می کند .

دختر کوچک برای رفتن دارو خواهر و مادرش را ترک می کند و در این لحظه مادر رازی بزرگ از گذشته را برملا می کند و به دخترش می گوید تو دختر امپراطوری و می توانی به قصر بروی ….

درقسمت پایانی سریال دختر امپراطور سوبیک هیانگ در قالب رهبری گروه جاسوسی بیمون به اداره کشور پدرش کمک می کند و  به مقام شاهزادگی می رسد .

سریال دختر پادشاه،سو بیک هیانگ (نام شناخته شده در ایران: دختر امپراطور) یک درام تاریخی است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۴–۲۰۱۳ میلادی از شبکه ام‌بی‌سی کشور کره جنوبی پخش شد.

این سریال از شهریور سال ۱۳۹۴ خورشیدی از شبکه پنج سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز پخش شد روند این سریال در دوران حکومت‌رانی بیست‌وپنجمین پادشاه باکجه، «مو ریانگ» رقم خورده و روایتگر عشق تاریخی و بی نظیر پرنسس «سو بیک هیانگ» (Seo Hyun Jin) و ولیعهد «نانگ میونگ» (Jo Hyun Jae) می‌باشد؛در اصل این سریال ۱۰۸ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای بوده ولی ایران ۵۴ قسمت ۵۵ الی ۶۰ دقیقه‌ای کرده است.

شاه موریانگ یکی از پادشاهان باکجه بود که به یک روند تجدد و احیا در سلطنت خود رسیدگی می‌کرد درحالیکه در حال تبدیل امپراتوری خود به یک قدرت دریایی نیز بود، او یک دختر ناشناخته و مخفی داشت به نام «سو بیک-هیانگ» که بخاطر خواهر ناتنی‌اش «سئول هی» نتوانست به مقام شاهزادگی برسد.

اما او در برابر پدرش عمیقاً درستکار و یک وطن‌پرست بود. بعدها وی رهبر «بیمون» شد، یک گروه مخفی جاسوسی که در جنگ به کشورش کمک می‌کرد، سو بیک-هیانگ توانست در تاریخ باکجه برای همیشه در یادها بماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا