چهره هاسلبریتی ایرانی

ماجرای تهدید جانی بابک حمیدیان چه بود؟ + عکس

در این مطلب، درباره ماجرای تهدید جانی بابک حمیدیان ، بازیگر سینما و تلویزیون خواهیم خواند! با ما همراه باشید. بابک حمیدیان با انتشار توئیتی از تهدید جانی خود پرده برداشت!

حمیدیان در توئیت خود نوشت: ” از حضور در جشنواره فجر انصراف دادم. موجی از انتقادات در عرض چند ساعت گذشته به سمت من آمد. اینها رو میتونم تحمل کنم اما تهدیدات جانی کسانی که گفتند اگر انصراف ندی باید از این دنیا خداحافظی کنی را چطور تحمل کنم؟! برای شما حضور در جشنواره مهم است یا حفظ جان؟ “

ماجرای تهدید جانی بابک حمیدیان

بابک حمیدیان ، بازیگر سینما و تئاتر  متولد سال ۱۳۵۹ شمسی در شهر تهران می باشد. حمیدیان فعالیت خود را در سینما از سال ۱۳۸۲ شمسی و با ایفای نقش در فیلم ” قدمگاه ” به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور، به نویسندگی محمد رضایی‌ راد و به تهیه‌ کنندگی محمدرضا تخت‌ کشیان شروع کرد. حمیدیان فارغ‌ التحصیل رشته نمایش با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد اسلامی است.

انصراف هنرمندان و سلبریتی ها از حضور در جشنواره فیلم فجر سال ۱۳۹۸ شمسی و همچنین در ادامه از تلویزیون، اقدامی بود که در واکنش به پنهان کاری در ماجرای شلیک به هواپیمای اوکراینی انجام شد. این اقدام موافقان و مخالفان مختلفی داشت؛ موافقان این اقدام گفتند هنرمندان در کنار مردم هستند و منتقدان گفتند کسی دستمزد میلیاردی می‌ گیرد و فرزندش را خارج از کشور به دنیا می‌ آورد، نمی‌ تواند ادعای ایستادن در کنار مردم را داشته باشد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا