چهره هاسلبریتی ایرانی

ماجرای خداحافظی محسن تنابنده، سعید آقاخانی و احمد مهرانفر از تلویزیون

خداحافظی محسن تنابنده، سعید آقاخانی و احمد مهرانفر از تلویزیون در رسانه ها خبرساز شد. محسن تنابنده بازیگر، فیلمنامه نویس و کارگردان سینما و تلویزیون که این روز‌ها مشغول تصویربرداری قسمت جدید «پایتخت» است اعلام کرد در پی حواشی توهین به سینماگران در صداوسیما، دیگر با تلویزیون همکاری نخواهم کرد. پس از خداحافظی محسن تنابنده، احمد مهرانفر دیگر بازیگر پایتخت نیز اعلام کرد، پس از اتمام پایتخت شش دیگر در تلویزیون حضور نخواهد داشت.

خداحافظی محسن تنابنده، سعید آقاخانی و احمد مهرانفر از تلویزیون
خداحافظی محسن تنابنده، سعید آقاخانی و احمد مهرانفر از تلویزیون

همچنین سعید آقاخانی نیز به مانند دو بازیگر دیگر اعلام کرد دیگر برای تلویزیون کاری انجان نخواهد داد البته این تصمیم، ساخت سریال نون.خ را در بر نمی گیرد!

واکنش برخی هنرمندان به سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین و عکس العمل برخی برنامه‌های تلویزیونی به این واکنش هنرمندان موجب شد تا برخی از بازیگران کشورمان در اعتراض به این برنامه‌ها از قطع همکاری خود با صدا و سیما خبر دهند.

انتشار خبر هدف قرار گرفتن غیر عمدی هواپیمای مسافربری اوکراین، موجی از واکنش‌ها را در جامعه به همراه داشت. بخشی از این واکنش‌ها مربوط به جامعه هنری و مشخصاً هنرمندان سینما و تلویزیون کشورمان بود که در اعتراض به تأخیر اعلام علت سقوط هواپیما رخ داد. از جمله این واکنش‌ها پیام «رخشان بنی اعتماد»، کارگردان نام آشنای کشورمان بود که در پیامی از مردم خواست تا به یاد جانباختگان ایران پرواز در میدان آزادی گردهم آیند. اگر چه در ادامه خانم بنی اعتماد این فراخوان را لغو کرد، اما در برنامه‌ای مربوط به «شبکه افق» سیما به شدت مورد انتقاد کارشناس برنامه قرار گرفت.

ماجرا از آنجا شروع شد که پس از اعلام نتیجه بررسی علت سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین رخشان بنی اعتماد با انتشار پستی در اینستاگرام خود به مردم فراخوان داده بود تا در اعتراض به ماجرای تلخ هواپیمای اوکراینی و جان باختن تعدادی از هموطنانمان به نشانه اعتراض در میدان آزادی تجمع کنند. اما پس از مدتی بنی اعتماد این فراخوان را لغو نمود.

در برنامه جهان آرا که از شبکه افق پخش می‌شود محمد صادق کوشکی فعال فرهنگی اظهارات عجیبی درباره رخشان بنی اعتماد و خانواده‌اش مطرح کرد. وی با اشاره به فراخوان رخشان بنی اعتماد برای تجمع گفت: «۵۰ نیروی سپاه در مرز‌های شرق کشور هدف ترور قرار گرفته اند، خانمی که فراخوان می‌دهی، اگر آن بچه‌های سپاه در مرز نبودند، دست امثال عبدالمالک ریگی به تو و دخترت می‌رسید. شاید هم خوشش می‌آمد شاید دوست داشتی.».

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا