اخبار داغورزشی

ماجرای خوشحالی بی ادبانه سردار آزمون و هم تیمی اش در رختکن زنیت بعد از قهرمانی

واکنش کاربران به خوشحالی بی ادبانه سردار آزمون و هم تیمی اش در رختکن زنیت! ماجرای خوشحالی بی ادبانه آزمون و آرتم زوبا در رختکن زنیت بعد از قهرمانی. یکشنبه شب و در هفته بیست و ششم لیگ برتر روسیه، زنیت در خانه کراسنودار به میدان رفت و به پیروزی ۴ بر ۲ دست یافت. در این بازی سردار آزمون، مهاجم ایرانی از ابتدا در ترکیب حضور داشت و غملکرد درخشانی از خود برجا گذاشت. وی موفق شد در دقایق ۵ و ۵۲ دبل کند و دیگر گل‌های زنیت توسط دزوبا ۴۵ (پنالتی) و سوتورمین در دقیقه ۷۲ زده شد.

خوشحالی سردار آزمون
خوشحالی سردار آزمون

به دلیل شیوع ویروس کرونا و شرایط بدون وجود آمده برای فوتبال آزمون بعد از بازی به همراه همبازی هایش در رختکن تیم جشن کوچکی برای قهرمانی دوباره خود در لیگ روسیه گرفته اند. البته در این جشن کوچک پروتکل های بهداشتی رعایت نشد. در زیر تصاویری از این جشن قهرمانی زنیت را می بینید.

علاوه بر این خوشحالی نامتعارف و بی ادبانه سردار آزمون و هم تیمی اش آرتم زوبا در رختکن این تیم روسی با واکنش های گسترده ای همراه شد. بسیاری از کاربران روسی و ایرانی با انتشار ویدئوی این خوشحالی عجیب هر دو بازیکن را مورد نکوهش قرار داده و البته برخی نیز مثل همیشه با همین خوشحالی لطیفه و جوک ساختند!

سردار آزمون به دنبال پیروزی ۴ بر زنیت برابر کراسنودار و کسب دومین قهرمانی متوالی در لیگ برتر روسیه به شبکه تلویزیونی Matchtv گفت: خیلی خوشحالم که برای دومین‌بار قهرمان شدیم و این خوشحالی قابل توصیف نیست.

مهاجم زنیت و زننده ۲ گل این بازی در ادامه افزود: با وجود شرایط کنونی جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا هواداران را در قلب‌مان حس می‌کنیم و این قهرمانی را به همه تبریک می‌گویم.

سردار آزمون درباره گلش پس از اشتباه فاحش بازیکن کراسنودار گفت: هر بازیکنی اشتباه می‌کند، اما گاژینسکی بازیکن خوبی است. به هر حال این اتفاق رخ داد و من هم توانستم گل بزنم.

او درباره اهداف آینده‌اش خاطرنشان کرد: هدفم قهرمانی با تیم زنیت در لیگ برتر روسیه بود. هدف بعدی‌ام هم قهرمانی جام حذفی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا