چهره هاسلبریتی ایرانی

ماجرای درخواست برای استرداد امیر تتلو از ترکیه به خاطر کودک آزاری + ویدیو

ماجرای درخواست برای استرداد امیر تتلو از ترکیه به خاطر کودک آزاری چیست؟ آیا پلیس ترکیه به خاطر قاچاق و رابطه با کودکان امیر تتلو را به ایران بر می گرداند؟ گفته می شود تلاش ها از سوی برخی از نهادها و فعالین حقوقی و قضایی برای بازگرداندن امیرحسین مقصودلو (تتلو) به ایران در حال انجام است.

چندی قبل پیام ها و استوری های تتلو در اینستاگرام برایش دردسرساز شد. این پیام ها حاوی محتوای کودک آزاری و رابطه غیر خلقی با کودکان کم سن و سال داشت. بعد از این پیام ها درخواست فعالین حقوق بشری از مدیریت اینستاگرام برای مسدود کردن صفحه تتلو آغاز شد و ظرف چند ساعت اینستاگرام این خواننده پرحاشیه بسته شد.

امیرحسین مقصودلو، معروف به تتلو، با همرسانی و بازنشر مطالبی از ایجاد “حرمسرا” برای خود گفت و دختران “۱۵ تا ۲۰ سال” را برای ورود به آن فراخواند. این پیام او به دعوت برای رابطه جنسی تعبیر شده است و شامل دختران زیر سن قانونی نیز می‌شد. خود تتلو پس از بسته شدن حسابش در تلگرام گفته می‌خواهد آهنگی با این نام منتشر کند.

یک سخنگوی شرکت فیسبوک که اینستاگرام زیرمجموعه آن است نوشت: “ایمنی اعضا اولویت اصلی ماست و ما محتوایی که از کودکان بهره برداری می کند یا آنها را به خطر می اندازد را تحمل نمی کنیم. ما حساب امیر تتلو را به دلیل نقض سیاست های خود از کار انداختیم و او دیگر اجازه حضور در اینستاگرام را نخواهد داشت.”

 استرداد امیر تتلو از ترکیه به خاطر کودک آزاری
استرداد امیر تتلو از ترکیه به خاطر کودک آزاری

فراخوان تتلو با موجی از انتقادها روبرو شد و از جمله “هیچکس”، دیگر خواننده پرطرفدار ایرانی از اینستاگرام خواست حساب تتلو را ببندد.

در همین خصوص تتلو گفته بود: من فقط یک استوری گذاشتم آیا شمایی که من را متهم به کودک آزاری می کنی، دیدی که من کودکی را آزار بدهم!؟ اصلا من با هیچ دختری نبوده ام و …

این خواننده گفت: شما یکبار راجع به کودک های کار پست گذاشتید، من آهنگش را ساختم… شما تا دیدید پیج من به ۴ میلیون فالوور رسید، حسادت کردید و پیج مرا بستید.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا