چهره هاسلبریتی خارجی

ماجرای دعوای نیکی میناژ و مایلی سایرس چه بود؟

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: احسان فرشتیان

“نیکی میناژ” در برنامه ای که از شبکه رادیویی “کویین” پخش شد به طرز شدیدی با الفاظ تند وتوهین آمیز به “مایلی سایرس” حمله ور شد و در بیان جمله ای، او را “جوجه ای ترسو” خطاب کرد. شرح مفصل دعوای لفظی این دو خواننده مشهور را در این مطلب بخوانید.

 

 

نیکی میناژ” در برنامه رادیویی بنام “کوئین” خطاب به “مایلی سایرس” می گوید: “جوجه های ترسو هرگز اجازه صحبت کردن و بدگویی درباره یک ملکه را ندارند.” البته دعوای این دو هنرمند و مخصوصا عصبانیت “نیکی میناژ” به نوعی بر سر جایگاه و رقابت هنری رخ داده است. چرا که “نیکی میناژ” بعد از اجرای آهنگی در حضور رقیب های مختلف، نتوانسته بود به اندازه کافی نظر داوران را جلب کند. این اتفاق در زمانی بوده است که “مایلی سایرس” از نظر داوران بیشتر قابل توجه قرار گرفت و همین امر باعث این جنجال شد. از نظر نیکی میناژ داوران حق کشی کردند و بی دلیل آهنگ مایلی سایرس را نسبت به آهنگ خودش برتر شمردند. البته مایلی سایرس نیز در جواب این نوع گفتار و همچنین عصبانیت نیکی میناژ را کاملا غیر منطقی شمرده است.

 

ناگفته نماند که دلیل بخشی از عصبانیت نیکی میناژ هم از اقدامی با عنوان شوخی از سمت مایلی سایرس بوده که به واسطه این شیطنت و شوخی که در میکس عکس نیکی با خودش انجام داده است، نیکی میناژ عصبانی و تحریک شده است. از دیدگاه طرفداران در فضای مجازی این یه شوخی بدون منظور بوده است اما نیکی میناژ در برابر این شوخی واکنش شدیدی نشان داده و با قرار دادن متن در پیج خود و جمله ای که با عصبانیت در زیر آن نوشت، به اصطلاح خودش با این کار جواب مایلی سایرس را داده است. لازم به ذکر است که اینگونه بحث ها و جنجال ها در هنرمندان همیشگی بوده و سابقه دراز مدتی دارد. اما در چند سال اخیر، به علت وجود فضای مجازی، این اتفاقات بیشتر و پر رنگ تر از همیشه در معرض دید عموم قرار می گیرد. یکی دیگر از ناراحتی های نیکی میناژ از مایلی سایرس این بود که مایلی در آهنگش گفته بود نیکی من عاشق تو هستم اما به کاردی گوش می دهم. کاری بی هم یک رپر خانم است که رقابت تنگاتنگی با نیکی میناژ دارد. هر چند بعدها مایلی گفت که شوخی کرده اما این از عصبانیت نیکی کم نکرده است.

بیوگرافی نیکی میناژ

نیکی میناژ” خواننده، بازیگر و ترانه سرای آمریکایی، متولد ۸ دسامبر ۱۹۸۲ میلادی می باشد. نیکی میناژ در شهر نیویورک، کشور آمریکا بزرگ شده است. علاقه نیکی میناژ به خوانندگی به دوران نوجوانی اش، در دبیرستان برمیگردد. او از همان دوران علاقه شدیدی به خوانندگی داشت. اما به دلیل مشکلات فراوان، موفق به رسیدن به این هدف نشده بود. بعد از از دست دادن امیدش در حرفه خوانندگی، به عنوان خدمت کار ساده ای در یک رستوران مشغول به فعالیت شد. به دلیل اخلاق تند و خشنی که داشت، کار خود را از دست داد که البته این اتفاق چندین بار به خاطر این خصوصیت اخلاقی اش رخ داد. او پس از مدتی بر حسب اتفاق در یک گروه موسیقی، به عنوان خواننده رپ شروع به فعالیت کرد. اما از فعالیت در این گروه چندان راضی نبود. تا اینکه تصمیم به قرار دادن آهنگ های خود در سایت شخصی می گیرد و آهنگ هایش به گوش برخی از افراد فعال در رشته موسیقی می رسد. بعد از آن از طرف مدیرت شرکتی پیشنهاد فعالیت شده و اولین قرار داد را امضا می کند. سر انجام پس از اجرای چندین آهنگ و اجرای آلبومی با نام “جمعه صورتی” مورد استقبال مردم زیادی قرار گرفت و او را مشهور کرد.

بیوگرافی مایلی سایرس”

مایلی سایرس

مایلی سایرس” بازیگر و خواننده آمریکایی که در ۲۳ نوامبر ۱۹۹۲ میلادی در ایالت “تنسی” به دنیا آمد. او با بازی در سریال های مختلف در آمریکا به شهرت رسید وطرفداران خاص خودش را داشت. پدر مایلی سایرس نیزخواننده بوده است. او دو برادر دارد که یکی از آنها خواننده و نوازنده گیتار در گروهی بنام “ایستگاه مترو” است که در کالیفرنیا فعالیت میکند. او همچنین یک خواهر ناتنی کوچکتر از خود دارد که او نیز هنرمند است. پس موفقیت های “مایلی” در تلویزیون، اولین کار موزیک او در سال ۲۰۰۶  در یک سی دی که هشت تراک بود و توسط خودش سروده شده بود، در بازار عرضه شد. سپس او در سال ۲۰۰۷ با انتشار آلبوم “ملاقات” فعالیت خود در موسیقی را به طور رسمی آغاز کرد. به دنبال موفقیت های پی درپی مایلی دومین آلبوم خود را در سال ۲۰۰۸ وارد بازار کرد. او در سال ۲۰۰۸ در برنامه های انیمیشنی فعالیت خود را آغاز کرد و پس از آن در سال ۲۰۰۹ فیلمی بنام “هانا مونتانا” با شرکت مایلی سایرس بر روی پرده های سینما رفت که تک آهنگ این فیلم با نام “صعود” توسط خودش خوانده شد. مایلی سایرس در سال ۲۰۰۸ در فهرست ۱۰۰ شخصیت تاثیر گذار، در مجله “تایم” معرفی شد. او همچنین به موسسه خیریه ای در آمریکا کمک کرد. در در سن ۱۶ سالگی در سال ۲۰۰۹ جوان ترین خواننده ای بود که صاحب ۴ آلبوم با رتبه اول بود.

منابع:

cosmopolitan

biography

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا