چهره هاسلبریتی خارجی

ماجرای رابطه آنجلینا جولی و کالین فارل چیست؟ + واکنش برد پیت

مجله اینترنتی کولاک؛ سمیرا فیض آبادی: ماجرای رابطه آنجلینا جولی و کالین فارل باعث شد تا این دو بازیگر مشهور هالیوودی در رای اخبار قرار بگیرند. بنابر اخبار گزارش شده، جولی با بازیگر فیلم «دامبو»، یعنی کالین فارل وارد رابطه شده است و این تمام ماجرا نیست!

 

رابطه آنجلینا جولی و کالین فارل
رابطه آنجلینا جولی و کالین فارل

برخی از گزارش‌ها از مجلات معتبر سینمای خصوصا مجله «OK»  ادعا کرده‌اند دلیل حضور آنجلینا جولی همراه فرزندانش در افتتاحیه فیلم «دامبو»، روابط عاشقانه پنهانی او با کولین فارل است. آنجلینا برای حمایت از کولین در آن مراسم حضور پیدا کرد. آنجلینا و کولین در سال ۲۰۰۴ در فیلم «Alexander» همبازی شده بودند.

 

مجله ok! ادعا کرده است که براد پیت همسر سابق آنجلینا جولی،  چندان از رابطه فعلی آنجلینا با فارل راضی نیست. براد پیت به خاطر جدایی رسانه‌ای و جنجالی زشتی که از آنجلینا داشته و به خاطر جنگ خاموش آنها بر سر موضوع حضانت فرزندانشان ناراحت است. البته این را هم باید گفت که این مجله سینمایی یکی از شایعه پردازترین نشریات است و این خبر توسط خود  این چهره‌ها تائید نشده وبنابراین این خبر را فعلا در حد یک شایعه است.

 

براد پیت امسال فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood)  را آماده اکران دارد. او در این فیلم برای اولین بار با لئوناردو دی‌کاپریو همبازی شده است. مارگات روبی دیگر بازیگر مطرح این فیلم است. «روزی روزگاری در هالیوود» یک فیلم کمدی جنایی سیاه رنگ است که قرار است ۲۶ جولای اکران عمومی شود.

 

داستان این فیلم درمورد بازیگر معروف تلویزیون ریک دالتون، در چند دهه قبل، در سال ۱۹۶۹ میلادی و تغییراتی که در صنعت فیلم ایجاد می‌کند است. دی کاپریو نقش ریک دالتون را در این فیلم بازی کرده است. درواقع باید گفت که «روزی روزگاری در هالیووود» خطوط قصه چندگانه‌ای را به هم می‌آمیزد و روایت می‌کند تا به آخرین لحظات دوران طلایی هالیوود ادای احترام کند. این فیلم با بودجه‌ای حدود ۹۵ تا ۱۰۰ میلیون دلار ساخته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا