اخبار داغ

ماجرای شیلا که از دوست همسرش بچه‌دار شد

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

ماجرای شیلا که از دوست همسرش بچه‌دار شد

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

حوادث

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

شیلا، زن ۳۰ ساله، در حالی که دختر کوچکش را در آغوش گرفته بود به دادسرا آمد و گفت: در ۲۱ سالگی جوانی با وضعیت مالی مناسب به خواستگاری ام آمد. بخاطر وضعیت مالیش بلافاصله به خواستگاری اش پاسخ مثبت دادم.

وی ادامه داد: علی رغم مخالفت پدرم با ازدواج من و نیما خیلی زود زندگی مشترک خود را آغاز کردیم، هنوز یک ماه از ازدواج ما نگذشته بود که متوجه شدم همسرم در امر خرید و فروش مشروبات الکلی فعالیت می کند این در حالی بود که افراد غریبه و معلوم الحالی نیز به خانه ما رفت و آمد می کردند.

این زن گفت: پس از ۲ سال نصف مهریه و خانه کوچکی را از همسرم گرفتم و به صورت توافقی از یکدیگر جدا شدیم. آن زمان با پول مهریه خودرویی خریدم تا با آن امرار معاش کنم سپس خودرو را به راننده جوانی واگذار کردم تا با آن کار کند و سهم مرا بدهد.

وی ادامه داد: فرشاد هفته ای یک بار برای تحویل سهم من در خانه می آمد تا این که پیشنهاد ازدواج به من داد که برای آشنایی بیشتر، به مدت یک ماه به صیغه او درآمدم. این مدت تمدید شد تا این که صاحب دختری شدم او در این مدت همه طلاها و دارایی هایم را فروخت. اما اکنون که پس از گذشت ۵ سال از فرشاد خواستم مرا به عقد دایم خود درآورد او به بهانه این که من ۴ سال از او بزرگ تر هستم و تفاوت سنی زیادی داریم نه تنها از این کار خودداری می کند بلکه می گوید یا باید منزلم را به او بدهم یا فرزندم را با خود می برد و مرا رها می کند.

در ادامه بازپرس پرونده دستور احضار شوهر این زن را صادر کرد.

این پست توسط بخش حوادث مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

ماجرای شیلا که از دوست همسرش بچه‌دار شد

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا