چهره هاسلبریتی ایرانی

ماجرای عکس بی حجاب لیلی رشیدی در حمایت از ستاره اسکندری و نگار جواهریان

مجله اینترنتی کولاک : تصویری لیلی رشیدی از خود در کنار پدرش منتشر کرد که به نظر میرسد در حمایت از ستاره اسکندری و رامبدجوان و نگار جواهریان است؛او در حمایت از این سه هنرمند با انتشار عکس آنها نوشت: دوستان عزیز من و هنرمندان خوب ایران ما همیشه در کنار هم هستیم…

در چند ماه اخیر سلبریتی ها حاشیه های زیادی در فضای مجازی ایجاد کرده اند آغاز گر این حواشی مهناز افشار  و ماجرای خروجش از ایران بود .

سپس رامبد و نگار به کانادا سفر کردند و بازار حاشیه را علیه سلبریتی ها داغ کردند ،روز گذشته ویدئویی پرحاشیه از ستاره اسکندری در مرکز خریدی در ترکیه بدون حجاب منتشر شد و واکنش های زیادی در فضیای مجازی داشت .

این ویدئو به حدی بازتاب داشت که بساری از هنرمندان مردن و زن همچون پرستو صالحی و پژمان بازغی او ستاره در فضای مجازی حمایت کردند .

حالا لیلی رشیدی که پیش از این دور از حاشیه ها بوده است پا به میدان گذاشته و لحظاتی بیش با انتشار عکسی بی حجاب از خودش در کنار پدر از ستاره و نگار حمایت کرده است  .

نوشته های مشابه

۵ دیدگاه

  1. فارغ از غوغای دنیا….
    چه اهمیتی داره یه عده از گشنگی و نداری تو این کشور دارن جوون میدن
    چه اهمیتی داره یه عده پول رخت و لباس ندارن و با دور ریز مردم خودشون رو میپوشن…
    واقعا شما باصطلاح هنرمندهای بیدرد، که از صدقه سری هوادارها و هموطنهاتون به جایی رسیدین، به چیزی جز خودتون هم اهمیت میدین.
    دغدغتون شده خودنمایی و تن نمایی
    با سرمایه و عشق مردم، تو کشور دشمن تفریح کردن
    فرهنگ یک مملکت رو به لجن کشیدن
    خونهای ریخته شده رو پایمال کردن

    خدا از سرتون نگذره که بیغیرتی رو از حد گذروندید

  2. چرا نظره خودتونو برای همه لازم الاتباع میدونین؟
    کی گفته شما بیای نقد کنی طرزه فکره بقیه رو
    پولتونو بگیرین سرتون به اخورتون باشه
    نترسین جیره شما کسر نمیشه اگه نقد نکنین

  3. خوب کاری کردی عزیزم که عکس دو گذاشتی این همه زحمت کشیدی به واسطه پدر پول قالی بافی که شبا قالی می بافتی حالا سختی ومشکلات زندگیتون که به اینجا رسیدی به واسطه دوستان پدر گذاشتی
    راستی یادتون یک نفر خارجی گفته بود بازیگرا ایران فکر می کن بچه بازیه
    آفرین بر مردان با غیرت که تلویزیو ن راحرام کردند
    البته برای من نه برای دختر ساق دوش که دوست دارد دختر دوساله اش از همین حالا امواج فحش باشد

  4. چه جالب که به خودشون هنرمند هم میگن. ما که شما رو هنرمند نمیدونیم. از این اقدام بدون فکر و عجولانۀ این خانم که از قِبل پدرشون خودشون رو هنرمند میدونن میشه فهمید که تا چه حد از عدم تعادل و سطح پایین اندیشه و تفکر برخوردار است.
    معلومه که شما مقابل مردم این کشور هستید چون اکثریت مردم ایران از بی حیایی و ولنگاری بیزارند. پس همون بهتر که امثال شماها در کنار همدیگه باشید. فقط ادعا نکنید که ایرانی هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا