چهره هاسلبریتی ایرانی

ماجرای قاچاق دختر توسط تتلو و مسدود شدن پیج اینستاگرامش + عکس

ماجرای قاچاق دختر توسط تتلو و مسدود شدن پیج اینستاگرامش به همراه عکس و اطلاعات تکمیلی همچنین علت ریپورت پیج تتلو توسط چهره های اینستاگرامی. بعد از انتشار استوری های مستهجن توسط امیر تتلو خواننده رپ ساکن ترکیه و درخواست برای معرفی دختران کم سن و سال به افراد وابسته به او در ترکیه، برخی از چهره های اینستاگرامی اقدام به ریپورت صفحه وی کردند. گفته می شود اولین کسی که پیج تتلو را ریپورت کرد همسر سروش هیچکس دیگر خواننده رپ مقیم خارج از کشور بوده است.

ماجرای قاچاق دختر توسط تتلو
ماجرای قاچاق دختر توسط تتلو

بعد از انتقاد گسترده به اقدامات شرم آور تتلو، پیج این خواننده بدنام با بیش از ۴ میلیون ۴۰۰ هزار فالور توسط اینستاگرام حذف شد ، همچین پیج دوم و جایگزین تتلو که مربوط به برنامه ها و تصاویر کنسرت های تتلو بود هم بسته شد ، این خبر رو کوروش مدیر برنامه های تتلو تایید کرد

پیگیری‌های دیگر همچنان از جانب کارگروه‌های وکلا و گروه‌های حقوق بشری ادامه دارد. حمله‌های طرفداران او گزارش داده شد و همچنان ارسال شهادت‌ها ادامه دارد.

نام تتلو در چند وقت اخیر با حواشی بسیاری دست به گریبان بوده. این چهره که برای خود طرفدارانی در اینستاگرام دارد، در پوشش خوانندگی اقدام به ترویج قمار، مواد مخدر و به تازگی قاچاق دختران کم سن و سال می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا