اخبار داغورزشی

ماجرای محرومیت سیاوش یزدانی مدافع استقلال از کنکور دکترا به دلیل استوری از کنکور!

ماجرای محرومیت سیاوش یزدانی مدافع استقلال از کنکور دکترا به دلیل استوری از کنکور همچنین عکس استوری سیاوش یزدانی از حضور در جلسه کنکور دکترا. سیاوش یزدانی مدافع تیم فوتبال استقلال تهران که صبح امروز در کنکور دکتری شرکت کرده و با وجود ممنوعیت بردن موبایل و وسیله الکترونیکی به داخل حوزه امتحانی دقایقی قبل از شروع آزمون از کارت ورود به جلسه خود استوری گرفته و در اینستاگرامش منتشر کرده طبق گفته سخنگوی سازمان سنجش از آزمون امسال محروم خواهد شد و به دلیل اینکه در وهن اذهان عمومی کار کرده است مجازاتش براساس قانون تخلفات آزمون‌های سراسری تشدید خواهد شد.

در حالیکه آزمون دکتری ۹۹ به عنوان نخستین کنکور سراسری ایران در دوره شیوع کرونا ساعت ۸ صبح امروز پنجشنبه نهم مردادماه در ۶۰ شهر کشور آغاز شده است، اما انتشار یک استوری از سوی مدافع استقلال باعث جنجالی شدن این آزمون شد.

صبح امروز بود که سیاوش یزدانی مدافع استقلال با انتشار یک استوری در صفحه شخصیش در اینستاگرام، عکسی از کارت ورود به جلسه اش را منتشر کرد که نشان از حضور او در سر جلسه آزمون دکتری دارد.

پس از انتشار این استوری، بحث های مختلفی در فضای مجازی مطرح شد مبنی بر اینکه با وجود ممنوعیت بردن تلفن همراه و وسیله الکترونیکی به داخل حوزه امتحانی، یزدانی چگونه توانسته به دور از چشم مراقبین، دقایقی قبل از شروع آزمون از کارت ورود به جلسه خود استوری گرفته و در اینستاگرامش منتشر کند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا