چهره هاسلبریتی ایرانی

ماجرای ممنوع الکاری هومن گامنو؛ خواننده “بخند خندوانه” در تلویزیون چیست؟+علت

مجله اینترنتی کولاک: ماجرای ممنوع الکاری هومن گامنو خواننده آهنگ های معروفی چون “سوسن خانم”، “کودک شو”، “بخند خندوانه” تعجب بسیاری را بر انگیخت. موج حذف برخی چهره ها از تلویزیون و ممنع الکاری آنها همچنان ادامه دارد. در روزهای گذشته و به طور غیر رسمی خبر قطع همکاری و ممنوع‌الکاری بعضی از چهره‌های مطرح تلویزیون رسانه‌ای شد.

ماجرای ممنوع الکاری هومن گامنو
ماجرای ممنوع الکاری هومن گامنو

 

در نشست خبری مستند مسابقه «خانه ما» که روز سه شنبه ۲۸ خرداد با حضور عوامل این مجموعه در خانه مستند انقلاب اسلامی برگزار شد؛

 

حسین افشار تهیه‌کننده مستند مسابقه «خانه ما» درباره تغییر موسیقی این برنامه هم عنوان کرد: اطلاع درستی ندارم ولی ظاهراً باید به جای صدای هومن گامنو، دنبال صداهای دیگری باشیم و گویی پخش صدای وی در تلویزیون با مشکل مواجه شده است چون صدایش از برنامه «کودک شو» نیز حذف شده است. در این زمینه در حال مذاکره با مدیران سیما هستیم.

 

به نظر می‌رسد حذف سید هومن شاهی (گامنو) که از خوانندگان گروه بروبکس نیز بوده است از جدیدترین اقدامات تلویزیون در راستای حذف چهره‌های شاخص و مطرح از برنامه‌های ترکیبی است. اتفاقی که پیشتر با حذف برنامه‌هایی همچون نود، دورهمی و حالا خورشید اتفاق افتاد و دامنه آن احتمالا در آینده گسترده‌تر نیز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا