چهره هاسلبریتی ایرانی

ماجرای نامگذاری ستاره ای در پیاده رو مشاهیر هالیوود به نام اندی خواننده لس آنجلسی

خبر ماجرای نامگذاری ستاره ای در بلوار مشاهیر هالیوود به نام اندی خواننده لس آنجلسی در برخی از رسانه های ایرانی منتشر شد. به تازگی فهرست جدید کسانی که نام‌شان روی ستاره‌های پیاده‌روی مشاهیر هالیوود در لس آنجلس در سال ۲۰۲۰ حک می شود، اعلام شد و خواننده سرشناس ایرانی-ارمنی در جمع آنها است.

ستاره ای در بلوار مشاهیر هالیوود به نام اندی
ستاره ای در بلوار مشاهیر هالیوود به نام اندی

اندی خواننده ساکن لس آنجلس در مراسم ویژه ای، از ستاره خود در بلوار مشاهیر هالیوود رونمایی کرد؛ او نخستین ایرانی است که صاحب این ستاره می شود. این برنامه با شرکت تعدادی از مقامات شهری، مسئولین محلی، بارزگانی، دست اندرکاران هنری، اعضای خانواده، دوستان، همکاران و گروهی از ایرانیان و ارامنه ساکن لس آنجلس ترتیب یافت.

معمولا این مراسم با شور و هیجان زیادی برگزار می شود ولی اندی با توجه به رویدادهای اخیر ایران و در جهت همدردی با مردم، ترجیح داد این برنامه رسمی و بدون جشن و شادی باشد و در سخنرانی خود آرزو کرد روزی مشکلات سیاسی میان ایران و آمریکا برطرف شود.

اندی با اشاره به اینکه با تماشای فیلم‌های هالیوودی عاشق آمریکا و مردم این کشور شده است، درج نامش در بلوار هالیوود را رویایی و هیجان انگیز توصیف کرد. او در بخش دیگری از گفتار خود ضمن اشاره به سیل اخیر در سیستان و بلوچستان از همه خواست، به مردم مصیبت زده در این مناطق کمک کنند.

اندی با ابراز خرسندی از این دستاورد هنری، تأکید کرد که این ستاره یک افتخاربزرگ است و به تمامی ایرانیان، ارامنه و مهاجرینی تعلق دارد که با امید و آرزوهای بزرگی به آمریکا مهاجرت کردند.

اتاق بازرگانی هالیوود اعلام کرد از جمله کسانی که نام شان در این بلوار هک خواهد شد، «اندی مددیان»، ۶۱ ساله، خواننده موسیقی پاپ است. آندرانیک مددیان با نام هنری «اندی» متولد ۱۳۳۷ در ایران بیش از سه دهه است که می خواند. او چهار دهه است که در آمریکا زندگی می کند.

اتاق بازرگانی هالیوود که مسئول نام گذاری ستاره‌ها در بلوار هالیوود است، اسامی چهره های مشهور هالیوودی را هم اعلام کرد که ستاره شان نصب خواهد شد. از جمله:

  • «ماهرشالا علی» برنده ۲ جایزه اسکار که امسال برای بازی در «کتاب سبز» این جایزه را برد.
  • «اسپایک لی»، کارگردان برنده جایزه امی و برنده جایزه اسکار برای فیلم «بلکککلنزمن» است.
  • جولیا رابرتز هنرپیشه آمریکایی سینمای هالیوود و برنده اسکار برای فیلم «زن زیبا»

همچنین «بتمن» ابرقهرمانی که از دل کمیک‌بوک بیرون آمد نیز یک ستاره خواهد گرفت. در این فهرست نام ۳۵ چهره هنری آمده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا