چهره هاسلبریتی ایرانی

ماجرای مانکن شدن فریبا طالبی و همسرش + عکس و جزئیات

فریبا طالبی و همسرش امیر صدهزاری با منتشر کردن عکس های جدید از خود همراه ست های زن و شوهری جدید و تبلغ از مزون فاندو صفحه شخصی خود را بروز کردن در ادامه ما چندین عکس از ست های لباس هر دو را مشاهد میفرمایم. با سایت کولاک همراه باشید و از اخبار سلبریتی ها مطلع شوید.فریبا طالبی متولد چهارم اردیبهشت ۱۳۶۴ و فارغ التحصیل دانشگاه هنر . گرایش بازیگری می باشد .

فریبا طالبی و همسرش

مانکن شدن فریبا طالبی و همسرش

فریبا طالبی در آثاری چون فاصله‌ها (سهیلی‌زاده)، پله آخر (علی مصفا)، راه بهشت (مهدی صباغ‌زاده)، رویای کاظم (علی شاه‌حاتمی)، اینک بهشت (صادق آشتیانی) ، فیلم تلویزیونی آرزوهایت را به خاک نسپار ، تله فیلم اشک انار و … ایفای نقش کرده است.فارغ التحصیل لیسانس سینما هنر گرایش بازیگری از دانشگاه هنر می باشد او علاوه برای کار بازیگری تجربه مجری گری, کودک را دارد و در حال حاضر یک مزون طراحی لباس به اسم فاندو را نیز برعهده دارد.

فریبا طالبی و همسرش

ست های لباس فریبا طالبی بازیگر و همسرش امیر صدهزاری

زمانی که برای کنکور می خواند ۲۵ کیلو اضافه وزرن میاورد، او می گوید : بخاطر اینکه فقط درس میخوندم و غذا , میخوردم و هیچ فعالیت دیگری نداشتم چون خیلی علاقه و آرزو داشتم دانشگاه هنر درس بخونم.سپس بعد از دانشگاه در چند فیلم و سریال تلویزیونی کار می کند و از طریق تهیه کننده اولی که با وی تجربه , مجری گری داشته بود به دیگران معرفی میشود و اینگونه بود که توانایی خود در بازیگری رو رفته رفته,ثابت میکند و با پروزه های مختلفی همکاری میکند.

تصاویری از ست جالب لباس فریبا طالبی بازیگر معروف

فریبا طالبی در آثاری چون فاصله‌ ها – پله آخر – راه بهشت -رویای کاظم – اینک بهشت – کیمیا – ستایش ۲ , و پادری و اون یکی ها و … ایفای نقش کرده است و در حال حاضر در زمینه طراحی مد و لباس, با برند fundo فعالیت می کند.

ست جالب لباس فریبا طالبی

فریبا طالبی و همسرش

عکس های جدید فریبا طالبی و همسرش امیر صد هزاری

فریبا طالبی و همسرش

عکس های آتلیه ای امیر صد هزاری

فریبا طالبی و همسرش

فریبا طالبی و همسرش

فریبا طالبی و همسرش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا