چهره هاسلبریتی ایرانی

محیا اسناوندی کیست ؟ بیوگرافی محیا اسناوندی مجری و همسرش + عکس

محیا اسناوندی کیست ؟ زندگینامه کامل و بیوگرافی محیا اسناوندی مجری به همراه جدیدترین عکس های این مجر صداوسیما همچنین اطلاعاتی از زندگی شخصی. محیا اسناوندی متولد  ۲۵ اردیبهشت سال ۱۳۶۹ است. محیا اسناوندی در تهران متولد شده است. محیا اسناوندی دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته میکروبیولوژی می باشد. محیا اسناوندی دوره های آموزش بازیگری و دوره های فن بیان را نزد میکائیل شهرستانی، وحید جلیلوند و علیرضا معینی سپری کرده است.محیا اسناوندی چهره جوان رادیو و تلویزیون کشورمان که با برنامه سه نقطه و اجرای مشترک با مژده لواسانی به اوج شهرت رسید.

محیا اسناوندی کیست
محیا اسناوندی کیست

مصاحبه با محیا اسناوندی

شکر خدا این برنامه سالهاست با اقبال مخاطب مواجه شده، من باافتخار حدود سه سال پیش در هفت ترانه حضور داشتم ؛ خرداد امسال برای شرکت در برنامه، متاسفانه به دلیل مشغله کاری نتوانستم در برنامه حضور داشته باشم و بنابراین از اواخر شهریور به تیم حرفه ای ترانه باران اضافه شدم. اعتراف می کنم فکر نمی کردم این همه مخاطب صمیمی و همراه پا به پای ترانه باران تا انتهای برنامه بیایند و واقعا این حجم از پیامک خستگی من را به در برد.

کار حرفه ای ام را از سال ٨٨ و با گروه اجتماعی شبکه تهران آغاز کردم، بعد از آن سال ها با گروه کودک و نوجوان شبکه تهران کار کردم؛ سال ٩۴ برنامه شاخص و موفق بچه های مردم به تهیه کنندگی مجتبی احمدی را از شبکه یک روی آنتن بردیم؛ برنامه ای متفاوت که با نمایش و مونولوگ زنده من شروع میشد و در بخش های بعد با گفتگو های جذاب با مهمان های متفاوت ادامه پیدا می کرد، فکر می کنم جزو اولین مجریانی بودم که برنامه را با نمایش زنده مرتبط با موضوع شروع می کرد.

بعد از این برنامه خوشبختانه پیشنهاد های خوبی وجود داشت؛ اما من منتظر کار متفاوتی بودم. ضمن اینکه از سال ٩٢ به عنوان گوینده و بازیگر با رادیو خانواده، رادیو سلامت و رادیو جوان همکاری مستمر دارم؛ و اتفاقا برنامه جمعه من در رادیو جوان به کارگردانی فرزاد حسنی و زنده خونه زندگی رادیو سلامت از پرشنونده ترین برنامه های هستند.

پیش تر کلاس های فن بیان، بدن و بازیگری را در محضر اساتیدی چون علیرضا معینی، میکاییل شهرستانی و وحید جلیلوند گذرانده بودم و بهار امسال مسیر بازیگری حرفه ای را با ایفای نقش در دو اپیزود از سریال روز های بهتر به تهیه کنندگی احمد زالی پیش گرفتم.

اپیزود دیگری به کارگردانی مرجان اشرفی زاده و بازی حمیدرضا پگاه، نازنین فراهانی. شیوا ابراهیمی و دوستان دیگر و اپیزود آخری به کارگردانی دانش اقباشاوی به عنوان دختر نوجوان خانواده در دهه شصت و هفتاد به ایفای نقش پرداختم که جوانی و بزرگسالی این نقش را نسیم ادبی بازی کرده است، بازیگران دیگری چون گیتی قاسمی، ویدا جوان، مجید واشقانی و…. در این اپیزود ایفای نقش کرده اند که به نظرم قصه بسیار خاص و گیرایی دارد…

امسال در فیلم سینمایی «دم سرخ ها» جلوی دوربین آرش معیریان رفتم و نقش کوتاه اما جذابی را بازی کردم، این روز ها سر فیلمبرداری سریال «دستت را به من بده» به تهیه کنندگی آقای پورکیانی و کارگردانی آقای عسگر پور هستم… و تا اینجای کار با نیما شعبان نژاد و مجید توکلی همبازی بوده ام، در قاب دوربین آقای عسگرپور بودن برایم خیلی با ارزش است…

من یک مجری بازیگرم و در تمام برنامه هایی که تا امروز اجرا کرده ام ، از بازی استفاده ی زیادی کرده ام، در برنامه های مناسبتی، ماه رمضان، انتخابات و حتی دفاع مقدس سعی کردم با الهام از فن بازیگری و با ایفای نقش به برنامه ورود کنم و بعد صادقانه دل به دل مخاطب دهم…

امیدوارم مردم اجرای من را در «ترانه باران» دوست داشته باشند؛ لازم به ذکر است که همکاران خوبم زهرا شوقی و محمد اسکندری مدتی طولانی ست به صورت حرفه ای با «ترانه باران» همراه هستند و من هم افتخار همراهی این عزیزان را دارم هرگز نمی خواهم راه صد ساله را یک شبه بروم و بیشتر برایم درست و اصولی جلو رفتن مهم است. با او از استودیو خارج می شویم و او مشغول چک کردن کنداکتور روز بعد خود می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا