تلویزیون

مسابقه پرشیاز گات تلنت چند قسمت است؟ + زمان برگزاری فینال برنامه

مسابقه پرشیاز گات تلنت چند قسمت است ؟ pgt یا پرشیاز گات تلنت مسابقه استعدادیابی برای ایرانیان خارج از کشور است. این مسابقه با داوری ۴ چهره سرشناس: ابراهیم حامدی، مهناز افشار، آرش لباف و نازنین نور برگزار می شود.

پرشیاز گات تلنت چند قسمت است
پرشیاز گات تلنت چند قسمت است

برنامه استعدادیابی پرشیاز گات تلنت از ۱۱ بهمن ۹۸ روی آنتن شبکه pbcpersia رفت. پیش از این صدا و سیما برنامه استعدادیابی مشابهی را تحت عنوان عصر جدید سال گذشته پخش کرد. سازندگان پرشیاز گات تلنت معتقدند که نخستین برنامه تلویزیونی استعدادیابی برای ایرانیان هستند. در واقع این برنامه اسپین‌آفی از برنامه معروف گات تلند (Got Talent) متعلق به سایمون کاول (Simon Cowell) است. این برنامه تا نوامبر ۲۰۱۹ بیش از ۶۸ اسپین‌آف داشت که از جمله آنها می‌توان به بریتنز گات تلنت (انگلستان)، امریکنز گات تلنت (آمریکا)، عربز گات تلنت (کشورهای عربی) و چایناز گات تلند (چین) اشاره کرد.

قبل از شروع این فصل از مسابقه، شرکت‌کنندگان از طریق ارسال ویدیو و پرکردن فرم ثبت‌نام و همچنین با شرکت در آزمون‌های اولیه‌ای که در چندین شهر اروپا و آمریکا برگزار شد، توانستند برای شرکت در این برنامه اقدام کنند. پس از تأیید اولیه، این افراد به مرحله آزمون دعوت شدند. شرکت کنندگان در چند هفته اخیر و پیش رو، مقابل داوران و مردم اجرا خواهند داشت و در صورت گرفتن حداقل سه رای مثبت شانس راه‌یابی به مرحلهٔ نیمه‌نهایی را کسب می‌کنند.

همچنین داوران می‌توانند با زدن زنگ طلایی یا گلدن بازر شرکت‌کننده را مستقیم به مرحلهٔ نیمه‌نهایی ببرند. هر داور یک‌بار اجازهٔ استفاده از زنگ طلایی را در مرحلهٔ آزمون دارد. همچنین هر دو مجری با هم می‌توانند یک بار این دکمه را فشار دهند.

بعد از اتمام مرحلهٔ آزمون، داوران با بررسی مجدداً همهٔ اجراهایی که حداقل ۳ جواب مثبت از داوران را گرفته‌اند، تعداد ۱۸ نفر را برای حضور در مرحلهٔ نیمه‌نهایی انتخاب می‌کنند.

مرحلهٔ نیمه‌نهایی در ۲ قسمت در تاریخ‌های ۲۷ مارس و ۳ آوریل به صورت زنده برگزار و پخش خواهد شد. در این مرحله ۴ نفر توسط داوران و ۴ نفر بر اساس آرای مردمی به مرحلهٔ نهایی راه خواهند یافت. مرحلهٔ نهایی در تاریخ ۱۰ آوریل به صورت زنده پخش خواهد شد. نفر اول و دوم بر اساس رای مردمی انتخاب می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا