سینماسینمای‌جهان

معرفی فیلم بلادشات Bloodshot با بازی وین دیزل + داستان و معرفی بازیگران

معرفی فیلم بلادشات Bloodshot با بازیگری وین دیزل به همراه معرفی کامل بازیگران فیلم و داستان کامل آن همچنین زمان دقیق اکران و پخش در این مطلب

معرفی فیلم بلادشات Bloodshot
معرفی فیلم بلادشات Bloodshot

«وین دیزل» بازیگر مطرح سینمای هالیوود با فیلم جدید و اکشن خود به سینماهای جهان باز گشته است. از معروف‌ترین فیلم‌های او می‌توان به سری فیلم‌های سریع و خشن، ریدیک و تریپل اکس اشاره کرد.

بلادشات نام فیلم جدیدی است که وین دیزل در آن به ایفای نقش پرداخته است، این اثر فیلمی در ژانر ابرقهرمانی به کارگردانی دیو ویلسون است که در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد. فیلمنامه این فیلم توسط جف وادلو و اریک هیزرر بر اساس شخصیتی به همین نام از انتشارات ولیانت کامیکس به رشته تحریر درآمده است.

خلاصه داستان

مرین ری گریسون (Marine Ray Garrison) با بازی وین دیزل (Vin Diesel) به همراه همسرش به قتل می‌رسند. اما گریسون توسط یک گروه مخفی از دانشمندان دوباره زنده می‌شود. وضعیت گریسون را با فناوری نانو بهبود می‌بخشند و او به یک ابرقهرمان تبدیل می‌شود. گریسون حالا یک ماشین آدم‌کشی به نام بلادشات است.

ری در اولین تمریناتی که با سربازان پیشرفته دارد، چیزی از زندگی قبلی‌اش را به خاطر نمی‌آورد. اما وقتی به خاطر می‌آورد که خودش و همسرش را کشته بودند، به قصد انتقام فرار می‌کند. در همین زمان متوجه می‌شود که توطئه‌های بیشتری از آنچه فکر می‌کرد وجود دارند.

اسامی بازیگران

علاوه بر وین دیزل بازیگرانی همچون ایزا گونزالس، سم هیوین، توبی کبل و گای پیرس، لامورن موریس و یوهانس هویکور یوهانسون در فیلم سینمایی «بلادشات» به ایفای نقش پرداخته اند.

کلمبیا پیکچرز، کراس کریک پیکچرز، اوریجینال فیلم و والیانت اینترتیمنت به صورت مشترک تولید این فیلم سینمایی بر عهده داشته اند. به تازگی تصاویری از حضور وین دیزل در نقش «روی وینسون» نقش اول فیلم سینمایی «بلادشات» منتشر شده است، انتشار می رود این فیلم یکی از شانس‌های گیشه در کریسمس هالیوود در جذب گیشه باشد.

دیزل امسال پرفرو‌ش‌ترین فیلم تاریخ سینمای جهان را در برنامه داشت، فیلم سینمایی «اونجرز ۳» با حضور نزدیک به ۲۰ شخصیت ابرقهرمانی توانست با گذر از مرز ۲ میلیارد دلار فروش جهانی چهارمین فیلم تاریخ سینما باشد که این مرز را رد می‌کند. این فیلم بعد از سه فیلم آواتار، جنگ ستارگان و تایتانیک چهارمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان است.


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های: باکس آفیس هفتگی ۲۰۲۰ و فیلم جدید خارجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا