سینماسینمای‌جهان

معرفی فیلم من هنوز اعتقاد دارم I still believe + خلاصه داستان و بازیگران

معرفی فیلم من هنوز اعتقاد دارم I still believe به همراه خلاصه داستان و بازیگران فیلم من هنوز اعتقاد دارم همچنین اطلاعات تکمیلی نقد و تحلیل این فیلم. فیلم من هنوز اعتقاد دارم I Still Believe 2020 یک فیلم درام بیوگرافی موسیقی و رمانتیک آمریکایی محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی اندرو اروین و جان اروین است.

معرفی فیلم من هنوز اعتقاد دارم
معرفی فیلم من هنوز اعتقاد دارم

ستارگانی چون برت رابرتسون، ملیسا راکسبورگ، کی.جی. آپا، گری سینیز، ناتان پارسونز و شانیا تواین در این فیلم ایفای نقش می کنند. در ادامه مطلب با دانلود فیلم I Still Believe همراه باشید.

فیلم من هنوز اعتقاد دارم I Still Believe 2020 براساس خاطرات کمپ با همین عنوان، روی عاشقانه کمپ با همسر اولش ملیسا تمرکز دارد، که با وجود اینکه می دانست در حال مرگ است در اکتبر ۲۰۰۰ با او ازدواج کرد.این زوج بعد از ماه عسل خود مطلع شدند که سرطان ملیسا گسترش یافته است. او در فوریه ۲۰۰۱، چهار و نیم ماه پس از ازدواج درگذشت. این فیلم سال های نوجوانی کمپ، ظهور او به عنوان یک خواننده مشهو، و ملاقات با همسر دومش، آدرین را به نمایش در می آورد …

اگر از علاقه مندان این سبک فیلم های زندگینامه ای هستید به شما پیشنهاد می کنیم این فیلم زیبا را از سایت نامیا دانلود به راحتی دریافت نمایید.

اسامی بازیگران و نقش ها

Britt Robertson در نقش Melissa Henning
K.J. Apa در نقش Jeremy Camp
Melissa Roxburgh در نقش Heather Henning
Gary Sinise در نقش Tom Camp
Nathan Parsons در نقش Jean-Luc La Joie
Shania Twain در نقش Terry Camp
Abigail Cowen در نقش Adrienne Camp
Reuben Dodd در نقش Josh Camp

 


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های: باکس آفیس هفتگی ۲۰۲۰ و فیلم جدید خارجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا