تلویزیون

معرفی مهمان امشب دورهمی شنبه ۳ خرداد ۹۹ + بیوگرافی مهمان و زمان پخش

معرفی مهمان امشب دورهمی شنبه ۳ خرداد ۹۹ به همراه بیوگرافی کامل مهمان امشب دورهمی و زمان پخش این برنامه با اجرای مهران مدیری از شبکه نسیم. شبکه نسیم در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و به مناسبت عید سعید فطر اقدام به پخش ویژه برنامه دورهمی می کند.

مهمان امشب دورهمی شنبه ۳ خرداد ۹۹
مهمان امشب دورهمی شنبه ۳ خرداد ۹۹

مهمانان امشب برنامه دورهمی علی اوجی و رضا یزدانی هستند. علی اوجی متولد ۱۷ اسفند ۱۳۶۲ است. او  بازیگر نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده موسیقی و استندآپ کمدین است. اوجی تقریبا تمام آلبوم های رضا یزدانی را تهیه و تولید کرده است.

رضا یزدانی متولد ‎۲۴ مهر ۱۳۵۲ در تهران، خواننده، نوازندهٔ گیتار، آهنگساز و هنرپیشه است. او از نوجوانی فراگیری موسیقی را آغاز کرد. از جمله ترانه‌سراهایی که کارهای او را سروده‌اند می‌توان به یغما گلرویی، علی کمارجی، مهدی ایوبی، حسن علیشیری، اندیشه فولادوند، محمدعلی بهمنی و … اشاره کرد.

رضا یزدانی از سال ۱۳۷۷ فعالیت‌های خود را به صورت جدی آغاز کرد، وی برای تئاتر «دادگاه جنجال برانگیز» آهنگسازی و خوانندگی انجام داد، و همچنین آهنگسازی و خوانندگی تئاتر «اگر باران بخواهد» را در سال ۱۳۷۸ انجام داد.

رضا یزدانی اولین آلبوم خود را به نام «شهر دل» در سال ۱۳۷۹ منتشر کرد، این آلبوم تماماً از اشعار دیوان شمس مولانا می‌باشد. رضا یزدانی دومین آلبوم خود را با حال و هوایی متفاوت در سال ۱۳۸۲ به نام «پرنده بی پرنده» منتشر کرد که تهیه کنندگی این آلبوم با علی اوجی و آهنگسازی و تنظیم رضا یزدانی و ترانه‌هایی از یغما گلرویی.

نامه دورهمی به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی در شب های رمضان روی آنتن شبکه نسیم می رود. این برنامه ساعت ۲۳ پخش می شود. همچنین تکرار برنامه دورهمی، روز بعد در ساعت های ۶ صبح، ۱۱ ظهر و همچنین ۱۷ بعدازظهر پخش خواهد شد.

آنچه فصل چهارم برنامه دورهمی را با فصل های قبل متفاوت کرده این است که در این فصل از برنامه، آیتم های نمایشی دیده نمی شود و به جای آن گفتگوی مهمان، اجرای آهنگ و پلاتوها و همچنین مسابقه بین تماشاچیان بیشتر شده است.

دورهمی با اجرای مهران مدیری به عنوان یکی از پرمخاطب‌ ترین برنامه‌ های تلویزیون طی چند سال اخیر شناخته شده است. تاکنون سه فصل از این برنامه از شبکه نسیم پخش شده است. در این برنامه تلویزیونی، در هر قسمت ۴۰۰ نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می‌ کنند، به تماشای ضبط برنامه دورهمی می‌ نشینند. در حقیقت می توان گفت این برنامه تلویزیونی به مانند تئاتری است که در هر قسمت، مخاطبانی را به عنوان تماشاگر پذیرا است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا