چهره هاسلبریتی ایرانی

معرفی پرطرفدارترین و پر فالوور ترین چهره‌های ایرانی در اینستاگرام

آشنایی با پر فالوور ترین چهره‌های ایرانی در اینستاگرام محبوب ترین چهره‌های ایرانی اینستاگرام چه کسانی هستند سلبریتی های پرطرفدار ایرانی . چهره های ایرانی در اینستاگرام دنبال کنندگان فراوانی دارند. هرچند در صحت این کاربران و فیک بودن یا نبودن آنها شائبه های فراوانی وجود دارد اما با این حال این چهره ها را می توان پر طرفدارترین سلبریتی ها در فضای مجازی دانست.

مهناز افشار

مهناز افشار _ چهره‌های ایرانی در اینستاگرام
مهناز افشار _ چهره‌های ایرانی در اینستاگرام

رامبد جوان

آقای خندوانه دومین صفحه پر بیننده اینستاگرم ایرانیان را در اختیار دارد. حداقل بیست درصد کل کاربران ایرانی، مخاطب صفحه او هستند و او در ۳ سال اخیر، بیش از ۲۴۰۰ پست به اشتراک گذاشته است.
رامبد جوان_ پر فالوور ترین چهره‌های ایرانی در اینستاگرام
رامبد جوان_ پر فالوور ترین چهره‌های ایرانی در اینستاگرام

حسن ریوندی

حسن ریوندی، هم‌چنان یکه تازه عرصه خنده و سرگرمی در صنعت تفریح ایران است و این را از شمار فالورهایش که گویا بزودی رکورد مهناز افشار را می‌گیرد، می‌توان فهمید.
حسن ریوندی - چهره‌های ایرانی در اینستاگرام
حسن ریوندی – چهره‌های ایرانی در اینستاگرام

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری؛ سلبریتی همه فن حریف سینما و تلویزیون و تبلیغات و مد و لباس و ترجمه و امور خیریه و…. با حدود هزار و نهصد و اندی پست و ۱۰۴ صفحه‌ای که دنبال میکند، ۷.۴ میلیون دنبال کننده دارد.
بهنوش بختیاری
بهنوش بختیاری

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست، هنرپیشه سینمای ایران است که با نقش آفرینی در فیلم «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن سی وهفتمین جشنواره فیلم فجر را شکار کرد. شمار مخاطبانش تا نوروز ۹۸ از مرز شش و نیم میلیون نفر فرا‌تر رفت تا همچنان در فهرست ۵ صفحه پر لایک ایرانیان دراینستاگرام باشد.
الناز شاکردوست
الناز شاکردوست

محمدرضا گلزار

محمد رضا گلزار، مطرح‌ترین سلبریتی سینمای ایران در سال نود و هفت است. او بیش از هزار و سیصد پست گذاشته و پشت صحنه فعالیت‌های سینمایی و شبکه خانگی و گردشگری‌های داخلی و خارجی اشا را برایتان روایت می‌کند.
محمد رضا گلزار
محمد رضا گلزار

پرویز پرستویی

 پرستویی با انتشار بیش از هزار و ششصد و اندی پست، ۴.۵ میلیون فالوور دارد. اوعادت دارد پست‌هایی مفهومی که برداشت‌های وی از سخنان نغز حکما، نویسندگان، فلاسفه ایرانی و غربی است را به اشتراک گذاشته و خود را از دنیای سلفی‌های یهویی و جشن تولد و عوام بازی برخی از چهره‌ها، جدا کند تا اینستاگرامش، آموزنده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا