چهره هاسلبریتی ایرانی

مهاجرت دائمی محسن یگانه از ایران حقیقت دارد؟ + ماجرای کلاه‌ برداری ملکی از یگانه

در اواسط فصل پاییز خبری مبنی بر مهاجرت دائمی محسن یگانه خواننده موسیقی پاپ به کانادا منتشر شد که همان زمان برخی از نزدیکان یگانه به این موضوع واکنش نشان دادند اما توضیح آن ها چندان شفاف نبود. اکنون پس از گذشت سه ماه محمد حاتم‌ پور ، تهیه‌ کننده و مدیر برنامه محسن یگانه به طور شفاف‌ تری درباره این موضوع صحبت کرده است.

مهاجرت دائمی محسن یگانه

محمد حاتم‌ پور که مدیر شرکت آوای فروهر است و با محسن یگانه همکاری می‌کند درباره تازه‌ ترین خبری که از یگانه دارد گفت: من چند روز پیش که با محسن جان تلفنی صحبت می‌ کردم قرار شد محسن جان احتمالاً در اردیبهشت و خرداد سال ۹۹ به تهران تشریف بیاورند و ما کنسرت‌ ها را برگزار کنیم و ما حتی داریم سالن‌ های‌مان را برای آن موقع رزرو می‌ کنیم. محسن یگانه عزیز انشاءالله تشریف می‌ آورند و دل همه را شاد می‌ کنند و همه منتظرش هستیم.

محمد حاتم‌ پور در یک گفت‌ و گوی اینترنتی در واکنش به شایعه کلاه‌ برداری ملکی چهار میلیاردی از محسن یگانه توضیح داد: این زیاد با عقل و منطق جور در نمی‌آید که کسی بخواهد به خاطر یک کلاه‌ برداری ملکی مهاجرت کند. محسن جان در حال حاضر کانادا هستند و تا چند ماه آینده هم برمی‌گردند. البته زندگی شخصی هر فردی به خودش مربوط است. شاید محسن جان تصمیم بگیرند در آینده‌ای نچندان دور اقامت کانادا داشته باشند و تشریف بیاورد در ایران کنسرت‌هایش را هم برگزار کند و کنسرت‌های اروپا و آمریکا هم داشته باشند. شاید هم تصمیم بگیرند مجدداً به ایران برگردند و در ایران به ادامه زندگی خودشان مشغول شوند. این تصمیم شخصی محسن یگانه است و نه در اراده من است نه دیگر دوستان.

مدیر برنامه‌ های محسن یگانه درباره محل زندگی آینده محسن یگانه گفت: فعلا مشخص نیست. یعنی نه مشخص است که قرار است به طور کامل در کانادا زندگی کنند و نه مشخص است که قرار است به طور کامل در ایران زندگی کنند. اما هر جایی که زندگی کنند تور کنسرت‌هایشان را در ایران خواهند داشت. ما الآن حتی داریم مجوز شعر و ملودی‌های محسن جان را می‌گیریم و انشاالله بتوانیم قطعات جدید را در آینده منتشر کنیم.

وی درباره تازه‌ ترین فعالیت‌ های یگانه گفت: ۷-۸ کار جدید را آماده کرده‌ است و ما داریم مجوز ۲-۳ تای این قطعات را از وزارت ارشاد می‌ گیریم. یعنی اگر قرار بود ایشان به ایران برنگردند دیگر لزومی نداشت که ترک‌ های شان را برای من بفرستند تا ما بخواهیم برای این کارها مجوز بگیریم. فکر می‌ کنم تا یک ماه آینده اولین ترک را منتشر کنیم.

مدیر برنامه‌ های یگانه درباره ماجرای کلاه‌برداری ملکی از این خواننده پاپ نیز بیان کرد: در مورد کلاه‌برداری ملکی اجازه بدهید من صحبتی نکنیم. این مسئله به موسیقی ربطی ندارد، پس اجازه بدهید در موردش صحبت نکنیم. رقمی که گفتند صحت ندارد. نمی‌دانم اعدادی که گفته‌ اند از کجا آمده است. اینکه گفته‌اند محسن صد درصد برنمی‌گردد کذب است چون ما داریم با محسن جان کار می‌ کنیم و با او قرارداد داریم. پس رفتن همیشگی محسن جان خنده‌دار است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا