چهره هاسلبریتی ایرانی

مهسا مراد علی : امیدوارم همه جوانان به آرزوهایشان برسند

مهسا مرادعلی یکی دیگر از عاشقان بازیگری است که برای رسیدن به هدفش موانع زیادی را پشت سر گذاشته است .
مرادعلی متولد ۱۳۷۲ است و از پنج سالگی عاشق بازیگری بوده و تلاش هایش باعث حضورش جلوی دوربین شده است.

وی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کولاک گفت :برای رسیدن به جایگاه اصلی دست از تلاش بر نخواهم داشت و به فعالیت خود با قدرت ادامه خواهم داد.

این بازیگر جوان می‌گوید: در ابتدا پدرم مخالف اصلی ورود به عرصه بازیگری بود ولی حالا که مدتها از آن موضوع گذشته است کمی با من در این زمینه تعامل دارد و لطافت های خوبی به خرج می دهد.
وی که دارای لیسانس روانشناسی است ادامه می‌دهد: ۱۲ سال تئاتر کار کرده‌ام ولی به حضور در مقابل دوربین بیشتر تمایل دارم و می خواهم کارهای تصویری بیشتری انجام دهم. بازیگر فیلم اشک برف با اشاره به اینکه هنوز منتظر اکران این فیلم هستم گفت: این فیلم در سال ۹۷ به کارگردانی محمود مقامی تولید شده است ولی هنوز پخش نشده ،لذا امیدوارم به زودی به نمایش عمومی درآید.
مهسا مرادعلی که در سریال طلاق هم ایفای نقش کرده است می‌گوید :در بازیگری هنوز به حقم نرسیده ام و تا رسیدن به این مرحله تلاش خواهم کرد. مهسا مرادعلی که در یک کار کوتاه جشنواره ای به نام مهسا هم ایفای نقش کرده و بازی قابل قبولی از خود ارائه داده است به خبرنگار خط بیداری گفت: در فیلم های مغز استخوان ،خواب های شیشه ای، آهنگ دو نفره هم بازی کرده‌ام.
وی در پایان ضمن تشکر از کولاک  گفت: امیدوارم همه جوانان به آرزوهایشان برسند و با خروج کرونا فعالیت ها و تولیدات های بسیاری انجام شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا