چهره هاسلبریتی ایرانی

مهناز منتظمی همسر سعید سهیلی کیست؟ + بیوگرافی مهناز منتظمی و عکس

مهناز منتظمی همسر سعید سهیلی کیست؟ زندگینامه کامل و بیوگرافی مهناز منتظمی به همراه عکس همچنین اطلاعاتی از زندگی شخصی در همین مطلب. سعید سهیلی کارگردان سینماست. او را بسیاری برای ساخت فیلم هایی مثل گشت ارشاد و کلاشینکف می شناسند.

سعید سهیلی اوایل دهه ۶۰ با همسرش مهناز منتظمی ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو فرزند پسر بنام ساعد و سینا و دو دختر بنام سارا و صبا است. پسران مهناز منتظمی و سعید سهیلی بازیگران شناخته شده ای هستند. البته سینا سهیلی با نام هنری سینا مهراد در فیلم ها و سریال ها ظاهر می شود. سارا و صبا سهیلی نیز طی چند وقت اخیر وارد عرصه بازیگری و هنر شده اند. همچنین لازم به ذکر است همسر ساعد سهیلی؛ گلوریا هاردی نیز بازیگر است. سعید سهیلی در بسیاری از مصاحبه هایش از مهناز منتظمی؛ همسرش به عنوان همراه اصلی زندگی و عامل موفقیت هایش یاد کرده است.

بیوگرافی مهناز منتظمی همسر سعید سهیلی

سعید سهیلی سال ۱۳۳۸ در تربت حیدریه متولد شد، کارگردان، نویسنده و تهیه کننده است. تحصیلاتش تا مقطع دبیرستان بود، سپس فعالیت هنری اش را از حوزه هنری خراسان با تئاتر و فیلم‌سازی آغاز کرد. از کودکی علاقه زیادی به بازیگری داشت، زمان کودکی وی نه تلویزیونی در خانه ها بود نه سرگرمی خاصی برای وی و دوستانش بود.

او از خاطرات دوران کودکی اش می گوید در شهر ما ۲ تا سینما بود و وقتی یک فیلم جدید اکران می شد من یادمه ۵ بار و ختی گاهی اوقات ۱۰ بار هم به تماشای آن می رفتم. جالب است بدانید سهیلی بارها گفته است که از کودکی به ۲ شغل چوپانی و فیلمسازی علاقه زیادی داشتم.

از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۵ فیلم های زیادی ساخت، اما سال ۱۳۸۶ بعد از اکران فیلم سینمایی چهار انگشتی درخشید و جایزه کارگردانی برتر جشنواره پلیس را گرفت.

گشت ارشاد معروفترین آثار هنری آقای سعید سهیلی میباشد که در سال ۱۳۹۰ تولید شد و به دلیل استقبال فراوان از این فیلم نسخه دوم آن نیز تولید گردید در این فیلم بازیگران شناخته شده همچون حمید فرخ نژاد و پسرش ساعد سهیلی و پولاد کیمیایی و جمشید هاشم پور بازی می کردند که در در سال اکران خود به پرفروش ترین فیلم سینمای ایران تبدیل شد و بیش از یک و نیم میلیارد تومان درآمد گیشه داشت. آخرین کار سینمایی که تولید کرده ویژن خوک در سال ۱۳۹۷ بوده که درباره آقازاده ها است.

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا