تلویزیون

نحوه شرکت در مسابقه ایرونی جات + زمان پخش

مسابقه ایرونی جات با اجرای سام نوری برنامه‌ای است که حمایت از کالای ایرانی را هدف قرار داده است. این برنامه به‌کارگردانى رضا مهرانفر و تهیه‌کنندگى سیدحسین هادیان‌فر در قالب یک مسابقه تلویزیونی ۵۰قسمتى تولید می‌شود.

مسابقه ایرونی جات
مسابقه ایرونی جات

ضبط مسابقه ایرونی جات اخیراً در استودیویی در شهرک سینمایی غزالی آغاز شده و افراد با سنین مختلف در این مسابقه شرکت و ضمن رقابت برای تعیین بهترین و مناسب‌ترین قیمت کالاهای مختلف، جوایز ارزنده‌ای را نیز دریافت می‌کنند.

«ایرونی‌جات» شامل بخش‌ها و مراحل مختلف و مهیجى است و اجرای آن را نیز سام نوری بازیگر سینما و تلویزیون به‌عهده دارد. دکور بزرگ و ویژه‌ای برای «ایرونی‌جات» به‌عنوان اولین مسابقه بزرگ شبکه ایران کالا طراحی شده و این مسابقه به‌زودی در ۵۰ قسمت ۶۰دقیقه‌ای روی آنتن خواهد رفت.

مدتی پیش نیز تیزر این مسابقه از شبکه «ایران کالا» پخش شد و قرار بود مسابقه از قبل از ماه محرم روی آنتن این شبکه برود اما هنوز خبری از زمان پخش این مسابقه نیست.

«ایرونیجات» شامل بخش‌ها و مراحل مختلف و مهیجی خواهد بود و علاوه بر شرکت‌کنندگان داخل استودیو، بینندگان نیز از این جوایز سهمی دارند و می‌توانند با شرکت در رقابت مخصوص خود در برنامه مشارکت مستقیم داشته باشند.

آخرین خبر؛ پخش ایرونی جات منتفی شد!

فصل جدید مسابقه «ایرونی‌جات» که پیش از این قرار بود در کنداکتور برنامه‌های نوروز ۹۹ در شبکه «ایران کالا» دیده شود، مشخص نیست چه زمانی به تولید برسد.

کارگردانی این مسابقه را رضا مهرانفر بر عهده دارد و سام نوری مجری آن است و قرار بود به عنوان برنامه شاخص ایران کالا در نوروز ۹۹ هر شب روی آنتن برود که سازندگان از تولید آن منصرف شده اند که تا اطلاع ثانوی معلوم نیست چه زمانی ضبط را شروع کنند.

روند مسابقه اینگونه است که شرکت کنندگان در هر قسمت از میان خود تماشاگران داخل استودیو انتخاب می‌شوند و به دلیل اینکه همزمان با شیوع ویروس کرونا قرار نیست تماشاگری در برنامه حضور داشته باشد از ضبط مسابقه نوروزی انصراف داده شده است.

 

 

۴ دیدگاه

    1. به دلیل شیوع کرونا فعلا پخش مسابقه ایرونی جات کنسل شده. احتمالا در آینده نزدیک و با شرایط جدید پخش برنامه شروع میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا