چهره هاسلبریتی ایرانیویژه

نهال دشتی بازیگر نقش ستاره در سریال جیران کیست؟ + بیوگرافی و عکس

در این مطلب از سایت مجله اینترنتی کولاک می خوانید که نهال دشتی بازیگر جوانی است که نقش ستاره خانم را در سریال جیران بازی کرده است. او پیش از این در سریال شهرزاد نیز حضور داشت. بیوگرافی او را در ادامه بخوانید. نهال دشتی روز ۱۲ شهریور سال ۱۳۷۱ در تهران به دنیا آمد. او در دانشگاه سوره در رشته کارگردانی درس خواند و مدرک کارشناسی دارد.

دشتی بازیگری را از سال ۱۳۸۹ با تئاتر شروع کرد و سپس در سال ۱۳۹۳ در سریال جاده چالوس به کارگردانی احمد معظمی نقشی را برعهده گرفت.نها این سریال که از شبکه ۵ پخش شد داستان مرد ثروتمندی است که در آستانه ورشکستگی است و همراه با خانواده اش به شمال کشور می رود و در آنجا رستورانی دایر می کند.

شهرت نهال دشتی

نهال دشتی با بازی در سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی به شهرت رسید. او در هر سه فصل این مجموعه حضور داشت و نقش میترا دماوندی یعنی خواهر فرهاد را بازی می کرد. اگرچه میتر از شخصیت های فرعی سریال شهرزاد بود اما بازی دشتی در این مجموعه بسیار دیده شد و او مورد توجه قرار گرفت.

دشتی که تا سال ۹۶ مشغول بازی در سریال شهرزاد بود بعد از آن در چند فیلم حضور یافت. فیلمی که در همان سال بازی کرد موریانه نام دارد. به نوشته سلام سینما موریانه یک اثر داستانی با ۲ کاراکتر اصلی و تعدادی کاراکترهای فرعی است. اولین تجربه سینمایی مسعود حاتمی ، دارای فرمی متفاوت است.

سال پر کار نهال دشتی

دشتی در سال ۱۳۹۹ پر کار بود و در سه فیلم حضور یافت. فیلم تا فردا به کارگردانی علی عسگری، فیلم مخفیگاه به کارگردانی بنیامین نادعلی و فیلم بی رویا به کارگردانی آرین وزیردفتری از آثار این بازیگر در سال ۹۹ او است.

او در سال ۱۴۰۰ نیز در فیلم گنجشک به کارگردانی سهیل کریمی بازی کرد. در این فیلم مدتی ست که یک زوج جوان جدا از یکدیگر زندگی می کنند، اما هیچکس از این ماجرا اطلاع ندارد.

بازی در نقش ستاره خانم در سریال جیران

نقش ستاره خانم در سریال جیران دومین تجربه سریالی نهال دشتی در شبکه نمایش خانگی و همچنین دومین همکاری او با حسن فتحی است. هر دو اثر تاریخی هستند و بازی در چنین نقش های مقتضایات خاص خودش را دارد که دشتی نشان داده به خوبی با آنها آشنا است و از عهده نقش هایش بر می آید.

در مجموع دشتی از آن دست بازیگرانی است که آینده درخشان تری در انتظارش است و می توان امید داشت از این به بعد او در فیلم ها و سریال های بیشتری ببینیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا