چهره هاسلبریتی ایرانی

نیلوفر پارسا کیست؟+ جزئیات همکاری با گروه موسیقی آلمانی شیلر

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

نیلوفر پارسا کیست؟+ جزئیات همکاری با گروه موسیقی آلمانی شیلر

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

گروه مشهور آلمانی شیلر در آلبوم جدید خود قصد دارد همکاری گسترده ای با موزیسین های ایرانی داشته باشد. در این آلبوم همچنین اثری با همکاری حجت اشرف زاده ضبط خواهد شد.و نیلوفر پارسا دکلمه ای از شعر حافظ خواهد داشت.

پیروز ارجمند، پویا سرایی، یلدا عباسی به‌عنوان نوازنده سازهای دف، نی، سنتور و دوتار خراسان در جدیدترین آلبوم این گروه همکاری کردند.

مصطفی کبیری تهیه‌کننده و نماینده گروه شیلر در ایران ضمن اعلام این خبر گفت: «کریستوفر فون دیلن سرپرست گروه آلمانی شیلر که برای ضبط جدیدترین آلبوم گروهش به ایران سفر کرده است، هفته گذشته پس از ضبط آواز حجت اشرف زاده بر روی یکی از کارهای آلبوم، به ضبط سازهای ایرانی برای چند اثر خود با حضور نوازندگان مطرح و همچنین دکلمه‌ای از شعر حافظ با صدای نیلوفر پارسا پرداخت.»

وی درباره جزئیات این همکاری بیان کرد: «ارجمند، سرایی و عباسی هرکدام در یک قطعه با این گروه به‌عنوان نوازنده همکاری کردند و نکته قابل‌توجه این همکاری ضبط ساز سنتور در قطعه «برلین تهران» بود که پیش‌ازاین مخاطبان این قطعه را برای نخستین بار و بدون هیچ ساز ایرانی در کنسرت آذرماه گروه شیلر در تهران شنیده بودند.

همچنین یلدا عباسی نوازنده دوتار و خواننده مقامی علاوه بر نوازندگی، یکی از مقام‌های کردی را بر روی کاری با عنوان «love» برای این آلبوم خوانده است و نیلوفر پارسا، غزلی از حافظ را دکلمه کرد تا بر اساس خوانش وی، آهنگسازی این کار در آلمان توسط فون دیلن انجام شود و این نخستین حضور جدی پارسا در عرصه موسیقی محسوب می‌شود.»

بیوگرافی نیلوفر پارسا

نیلوفر پارسا متولد ۲۷ فروردین ۱۳۶۹ در تهران، بازیگر است. او دانش‌ آموخته رشته مهندسی IT فناوری اطلاعات است،نیلوفر پارسا فعالیت هنری را با بازی در تئاتر آغاز کرد و اولین حضور او در تلویزیون چند نقش کوتاه در مجموعه تلویزیونی شاید برای شما هم اتفاق بیفتد بود تا زمانی که ساخت سریال آوای باران آغاز شد این سریال نقطه آغاز فعالیت حرفه‌ای پارسا شد.

می گوید از کودکی به بازیگری علاقه داشتن، خیلی بازیگری را دوست داشتم پدرم می گفت که مهندسی بخوان تا ساپورتت کنم، من ای تو خوندم و رفتم دانشگاه، ایشان مرا در کلاس های آقای تارخ ثبت نام کردند ، مشوقم پدر و مادرم بودند که مانع کارم نشدند.

بجز بازیگری در کار موسیقی فعالیت میکند، ورزش را بصورت حرفه ای پیگیر است و از کودکی ژیمناستیک کار بوده و در حال حاضر یوگا کار میکند، وقت آزاد هم یوگا و نمایشنامه می خواند.

فیلم شناسی

سریال آوای باران

فیلم سینمایی سه حرفی هشت عمودی

فیلم رسانه باج

سریال نفس

و …

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

نیلوفر پارسا کیست؟+ جزئیات همکاری با گروه موسیقی آلمانی شیلر

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا