چهره هاسلبریتی ایرانی

هلیا امامی بازیگر نقش مهربانو در سریال از یادها رفته در بستر بیماری افتاد + عکس

مجله اینترنتی کولاک: هلیا امامی بازیگر و مدل ۳۰ ساله ایرانی بازیگر نقش مهربانو در سریال ازیادها رفته به کارگردانی بهرام بهرامیان است. با پایان یافتن  سریال از یادها رفته، هلیا امامی، بازیگر نقش مهربانو، عکسی از خود را زیر سرم در پشت صحنه این سریال منتشر کرد و درباره مصدومیت‌های متعدد خود در این مجموعه تلویزیونی توضیح داد. او تاکید کرد روزهای بسیاری دچار افت فشار شده و تحت درمان قرار گرفته است.

 

هلیا امامی

هلیا امامی، بازیگر نقش اصلی این سریال به نام مهربانو است که پس از درس خواندن در فرانسه و بازگشت به ایران، به دلیل ناآشنایی از وضعیت کشور، دچار بحران شدیدی می‌شود. او همچنین میان عشق خسرو (با بازی حسین یاری) و مهراد (با بازی رضا یزدانی) سرگردان است و …

او نوشته است: «من از تمام خودم برای مهربانو خرج کردم ….چه روحی چه جسمی . روزی که سر کار توی ریل دوربین خوردم زمین و پام شکست و باید بخاطر مهربانو و ادامه زندگیش از خودم میگذشتم و یک روز بعد گچ پام رو باز کردم و رفتم جلوی دوربین از درد نفس کشیدن هم سخت میشد و چه روزهایی که از سنگینی کار دچار افت فشار میشدم …. آسیب دیدگی مهره گردن و کمر سر یکی از پلان‌ها و هر روز فیزیوتراپی و بلافاصله لوکیشن و فیلمبرداری …. اما به عشق شما با انرژی ادامه دادم امیدوارم نتیجه زحمات به دل شما نشسته باشه که از هر چیز برام با ارزش‌تر هست.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا