چهره هاسلبریتی خارجی

همبازی شدن سانجی دات و مادوری دیکشیت بعد از دو دهه

مجله اینترنتی کولاک؛ سمیرا فیض آبادی:

روز گذشته تیزری ۲ دقیقه‌ای پروژه بزرگ و پرستاره کارن جوهر، ‘Kalank’ منتشر شده است. کارن جوهر با این فیلم که یک اثر تاریخی درام است، توانسته دو سوپراستار کهنه‌کار بالیوود، سانجی دات و مادوری دیکشیت را بعد از دو دهه کنار هم در یک قاب بیاورد.

سانجی دات و مادوری دیکشیت
مادوری دیکشیت و سانجی دات دو تن از ستاره‌های موفق ده ۸۰ و ۹۰ سینمای هند بودند که فیلم‌های موفق بسیاری را در گیشه کنار هم رقم زدند. آنها نه تنها جلوی دوربین عاشق و معشوق بودند بلکه در زندگی واقعی‌ هم به یکدیگر علاقه مند شده بودند و تصمیم به ازدواج داشتند که رفتارهای نادرست سانجی دات، باعث شد یک عشق نافرجام در خاطره‌ها ثبت شود و مادوری دیکشیت سعی کرد عشق زندگی‌اش را فراموش کند و با یک پزشک ساکن آمریکا ازدواج کرد.

آبیشک ورما کارگردان این فیلم و ساجد نادیاوالا دیگر تهیه کننده این اثر پرافتخار است. مادوری دیکشیت، سانجی دات، عالیا بات و وارون داوان بازیگران اصلی این فیلم هستند. آدیتیا روی کاپور، سوناکشی سینها، کونال کمو، کریتی سنون و کیارا ادوانی دیگر بازیگران این فیلم هستند. ایده اصلی این فیلم از کارن جوهر و پدرش بوده که مربوط به ۱۵ سال قبل می‌شود. در ابتدا قرار بود سری دیوی، نقشی که مادوری دیکشیت بازی کرده را ایفا کند. این فیلم ۱۷ آپریل سال جاری اکران خواهد شد. تیزر منتشر شده در همین مدت کم با استقبال بسیار خوبی مواجه شده و از همین حالا به نظر می‌رسد جز برترین آثار سال ۲۰۱۹ قرار بگیرد.

روز گذشته مراسم رونمایی از تیزر تبلیغاتی این فیلم با حضور عوامل و بازیگران این فیلم در بمبئی برگزار شد و از سانجی دات در مورد احساسش نسبت به همکاری مجدد با مادوری دیکشیت بعد از ۲۰ سال سوال شد و او در پاسخ گفت:«احساس بسیار خوبی دارم که بعد از این همه سال دوباره با مادوری همکاری کردم و سعی می‌کنم بیشتر با او کار کنم.»
مادوری دیکشیت هم در ادامه در پاسخ به این سوال چنین گفت:‌«ما بعد از گذشت بیش از ۲۰ سال دوباره با هم کار کردیم. به تازگی من با آنیل کاپور هم بعد از مدتی طولانی در فیلم توتال دامال همبازی شدم. همیشه کار کردن با همبازی‌های قدیمی احساس شگفت‌انگیزی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا