کلیپ داغ

ویدیو فصل دوم عصر جدید شنبه ۲ فروردین ۹۹ + دانلود | شب دوم قسمت ۳ دور مقدماتی

ویدیو فصل دوم عصر جدید شنبه ۲ فروردین ۹۹ در این مطلب منتشر می شود. دانلود قسمت سوم از دور مقدماتی فصل ۲ مسابقه عصر جدید در نوروز ۹۹ اینجا اقدام کنید. قسمت سوم از دور مقدماتی برنامه عصر جدید به دلیل طولانی بودن به دو قسمت تقسیم شد و اجراها در دو شب مورد قضاوت داوران قرار گرفت. در شب اول (جمعه اول فروردین) چهار اجرای شرکت کنندگان عصر جدید پخش شد.

فصل دوم عصر جدید شنبه ۲ فروردین ۹۹
فصل دوم عصر جدید شنبه ۲ فروردین ۹۹

محمد بازوپیشه، اولین اجرای قسمت سوم از دور مقدماتی فصل دوم عصرجدید را به عهده داشت. اجرایی که با یک قصه پرمعنی ثابت کرد، قد و قواره کوتاه کسی مانع رسیدن به هدف‌های بلند نیست!

اجرای بازو پیشه بسیار مورد توجه داوران قرار گرفت.

بشیرحسینی درباره این اجرا گفت: «تو یکی از مخلوق‌های زیبای خداوند هستی و او هر کدام را یک جور آفریده و برای هر کدام از ما ویژگی‌هایی را گذاشته است. من تمام تلاشم را کردم که به خاطر قامتت و از روی ترحم به تو رای ندهم.»

رویا نونهالی هم گفت: «این اجرا واقعاً یکی از کاملترین نمایش‌هایی بوده که دیدم؛ مفهوم ما ز بالاییم و بالا می‌رویم، در آن مشهود بود.»

دومین اجرای دیشب را پارسا ترک‌خیرآبادی در حوزه خوانندگی انجام داد و چهار رای مثبت داوران را دریافت کرد.

اجرای سوم به عهده گروه نقالی مهرآفرینان بود که در اولین روز سال نو، با نمایشی نونوار از سنتی ریشه‌دار، صحنه را قهوه‌خونه‌ای اصیل کردند.

این اجرا با واکنش جالب رویا نونهالی همراه شد، او گفت: «اگر کل شاهنامه را به فرانسه، انگلیسی و اسپانیایی بخوانیم، فردوسی بزرگ مشکلی ندارد، اما فردوسی بزرگ می‌رنجد از اینکه گفته شود: تایمم اوکی نبود، مچ نشدم.»

فاطمه جزینی و منیره پناهی، چهارمین اجرای قسمت سوم از دور مقدماتی فصل دوم «عصرجدید» را با سرعت خوبی به نمایش گذاشتند. دو دختر با انگیزه و وشوکار که با نیزه به قلب مبارزه زدند و ۴ چراغ سفید را از داوران دریافت کردند.

جزینی گفت: «از ۳ سالگی ژیمناستیک را شروع کردم، اما به طور جدی از هشت سالی ووشو کار کردم و از طریق خانم منصوریان کارم را ادامه دادم.»

علیخانی درباره همراه بودن همیشگی پدرش سوال کرد و این دختر ووشوکار گفت: «پدرم از ابتدا همه جا با من بوده؛ الان سوپری هم بروم پدر با من است. همیشه در تمرین‌هایم بود و تشویقم می‌کرد. اما الان خانه هستند.»

علیخانی گفت: «تنها جایی که مطمئن هستند، اینجاست و از تماشاگران خواست به احترام پدر فاطمه که این قدر به علاقه و استعداد دخترش احترام گذاشته است، ایستاده او را تشویق کنند.»

در بخش بعدی، خواهران منصوریان با لباس یک دست مشکی و همراه با آرم نقشه ایران روی صحنه آمدند و الهه منصوریان در پاسخ به سوال علیخانی مبنی بر ترک ایران و مهاجرت برای کسب درآمد بیشتر گفت:« پیشنهادهای زیادی داشتم، اما خودم دوست ندارم، بروم. من خاک اینجا را خوردم و دوست دارم کنار خانواده و همه مردم ایران باشم. مردم ایران نبودند ما اینجا نبودیم.»

او ادامه داد: «درست است که جوایزمان را دیر می‌دهند، اما به عشق ایران تلاش می‌کنیم. ملیت تغییر ناپذیر است؛ ملیت من ایرانی است و من هیچ وقت آن را تغییر نمی‌دهم. حتی اگر جوایزم را سال‌ها و ماه‌ها ندهند. زمانی برای جایزه مسابقه می‌دادم، اما الان خداراشکر شرایط خوب است و همیشه دوست دارم لحظه‌ای که پرچم ایران بالا می‌رود را ببینم.»

قسمت سوم «عصر جدید» به دو قسمت تقسیم شده است و امشب بقیه اجراها پخش خواهد شد و گروه برگزیده به مرحله دوم می‌روند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا