کلیپ داغ

ویدیو گفتگوی کامل امیرحسین آرمان در دورهمی جمعه ۸ فروردین ۹۹ + دانلود

ویدیو گفتگوی کامل امیرحسین آرمان در دورهمی جمعه ۸ فروردین ۹۹ همچنین دانلود مصاحبه مهران مدیری با امیرحسین آرمان در برنامه دورهمی ببینید. برنامه جمعه شب دورهمی با حضور امیرحسین آرمان بازیگر سینما و تلویزیون روی آنتن شبکه نسیم می رود.

امیرحسین آرمان ۱۴ آبان ۱۳۶۱ در تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی دکوراسیون داخلی است، با تخصص در کار دکوراسیون، مسلط بودن به زبان انگلیسی و روانشناسی و نیز خواننده هم است. آرمان در چند وقت اخیر وارد صنعت مدلینگ و تبلیغات پوشاک نیز شده است. امیرحسین آرمان در سریال ممنوعه نیز بازی خوبی از خود به نمایش گذاشته بود. این سریال که از شبکه نمایش خانگی پخش می شد بعد از چند قسمت توقیف شد.

اولین برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری اول فروردین ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه نسیم پخش شد. اولین مهمان نوروز ۹۹ برنامه دورهمی جمعه شب بهنام بانی خواننده جوان پاپ بود. دومین برنامه نیز با حضور بهرام افشاری در دورهمی شنبه شب روی آنتن رفت. در شب سوم (یکشنبه شب) محمدحسین مهدویان کارگردان جوان سینما مهمان مهران مدیری در دورهمی بود. دورهمی دوشنبه شب نیز با حضور محمد بحرانی انجام شد. در برنامه سه شنبه شب نیز یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون و همسر منوچهر هادی مهمان برنامه دورهمی بود. برنامه پنجشنبه شب نیز با حضور ریما رامین فر روی آنتن رفت.

امیرحسین آرمان در دورهمی جمعه ۸ فروردین
امیرحسین آرمان در دورهمی جمعه ۸ فروردین

برنامه دورهمی به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی در شب های نوروز روی آنتن شبکه نسیم می رود. این برنامه مطابق ساعت قبلی یعنی ۲۲ پخش می شود. همچنین تکرار برنامه دورهمی، روز بعد در ساعت های ۶ صبح، ۱۱ ظهر و همچنین ۱۷ بعدازظهر پخش خواهد شد.

آنچه فصل چهارم برنامه دورهمی را با فصل های قبل متفاوت کرده این است که در این فصل از برنامه، آیتم های نمایشی دیده نمی شود و به جای آن گفتگوی مهمان، اجرای آهنگ و پلاتوها و همچنین مسابقه بین تماشاچیان بیشتر شده است.

دورهمی با اجرای مهران مدیری به عنوان یکی از پرمخاطب‌ ترین برنامه‌ های تلویزیون طی چند سال اخیر شناخته شده است. تاکنون سه فصل از این برنامه از شبکه نسیم پخش شده است. در این برنامه تلویزیونی، در هر قسمت ۴۰۰ نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می‌ کنند، به تماشای ضبط برنامه دورهمی می‌ نشینند. در حقیقت می توان گفت این برنامه تلویزیونی به مانند تئاتری است که در هر قسمت، مخاطبانی را به عنوان تماشاگر پذیرا است.


همچنین بخوانید:

گفتگوی کامل ریما رامین فر در دورهمی پنجشنبه ۷ فروردین ۹۹

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا