سینماسینمای‌جهان

پخش اولین تیزر فیلم جدید «تاپ گان»

مجله اینترنتی کولاک ، مترجم: پرویز فغفوری آذر : پنجشنبه شب گذشته در سن‌دیه‌گو اولین تیزر از فیلم جدید «تاپ گان» پخش شد. این تیزر در میانه‌های پخش فیلم در میان توسط و با حضور خود تام کروز پخش شد. او پس از این که توسط کونان اوبرایان به تماشاگران معرفی شد، با حضور روی سن گفت: «طی ۳۴ سال گذشته شما صبر زیادی نشان دادید. به همین دلیل حس می‌کردم این وظیفه من است که فیلم دوم را هم تحویل شما بدهم.»

 

او درباره فیلمبرداری اولین فیلم «تاپ گان» که در سال ۱۹۸۶ در سن‌دیه‌گو انجام شد صحبت کرد و گفت صحنه آواز خواندن دانشجویان خلبانی، در رستورانی به نام «کانزاس سیتی باربیکیو» در شهر سن دیه‌گو و نزدیک تالار اجتماعات آن شهر فیلمبرداری شده بود.

این تیزر با ورود تام کروز به کاکپیت شروع می‌شود و پرواز ارتفاع کم او را با یک اف ۱۸ سوپرهورنت روی کویر نمکی نشان می‌دهد در حالی که صدای اد هریس روی متن می‌آید: «سی و خرده‌ای سال در خدمت نیروی دریایی، یک دنیا تجربه نبرد هوایی و مدال شجاعت، تنها خلبانی هستی که طی ۴۰ سال گذشته توانسته ۳ هواپیمای دشمن را ساقط کند. جلوی ارتقای درجه‌ات را گرفته‌اند، بازنشسته هم که نمی‌شوی. تمام تلاش خودت را برای مردن کردی، اما هنوز زنده‌ای! الان حداقل باید دریادار باشی اما درجه‌ات سروان است. داستانت چیه؟ کروز در جواب می‌گوید: این هم یکی از رازهای زندگیه قربان.»

باتوجه به تیزر پخش شده و صحنه‌هایی که از عبور هواپیماها از روی کوه و دریا گرفته شده، انتظار این است که این فیلم همچون فیلم قبلی «تاپ گان» سرشار از صحنه‌های آموزش و نبرد هوایی باشد. البته با یک تفاوت؛ روند بازنشستگی اف ۱۴ از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ در نیروی دریایی امریکا طی شد و دیگر از این هواپیما در فیلم جدید خبری نیست. تمام وظایف اف ۴ و اف ۱۴ در نیروی دریایی و ناوهای هواپیمابر این نیرو به اف ۱۸ هورنت و سوپرهورنت واگذار شده است.

و انتهای تیزر: «جلوی رسیدن پایان را نمی‌شود گرفت، بالاخره کی می‌خواهی بازنشسته شوی؟ کروز در جواب هریس می‌گوید: شاید به همین زودی‌ها قربان. اما امروز نه.»

کروز درباره این فیلم به تماشاگران گفت: «هر چیزی که در این فیلم می‌بینید واقعی است.»

در فیلم جدید «تاپ گان» بازیگرانی همچون مایلز تلر، جنیفر کانلی، گلن پاول، جان هم و وال کیلمر بازی می‌کنند. وال کیلمر در فیلم قبلی هم که ۳۳ سال پیش اکران شده بود، در نقش مقابل تام کروز بازی کرده بود.

منبع: هالیوودریپورتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا