سینماسینمای‌جهانکلیپ داغ

پخش اولین تیزر «مولان»؛ جدیدترین ساخته کمپانی دیزنی

مجله اینترنتی کولاک / ترجمه پرویز فغفوری آذر: پس از این که کمپانی دیزنی تولید «مولان» را آغاز کرد این بار لیو ییفی حضور خود را در پرده عریض به تماشا می‌نشیند. کمپانی دیزنی دیروز اولین تیزر این فیلم را به همراه پوستر آن عرضه کرد. این کلیپ ویدئویی در وقت استراحت بین دو نیمه فینال جام جهانی زنان بین تیم‌های امریکا و هلند پخش شد، با این جمله کلیدی لیو ییفی قبل از پخش آن: «بله، من افتخار را برای همه به ارمغان خواهم آورد.»

این بازیگر که با نام کریستال لیو نیز فعالیت هنری دارد در این فیلم برای این که جلوی پیوستن پدر پیرش به ارتش امپراطوری را بگیرد، ‌خود را به شکل یک مرد درمی‌آورد و به ارتش می‌پیوندد. او با مهارتی که از خود در جنگ نشان می‌دهد، ‌تبدیل به یک افسانه در میان جنگجویان امپراطور می‌شود.

تولیدکنندگان این فیلم برای پیدا کردن بازیگر مد نظرشان برای بازی در نقشی که لیو ییفی بر عهده گرفته، از حدود هزار بازیگر در ۵ قاره جهان تست بازیگری گرفتند.

مولان

از دیگر بازیگران «مولان» می‌توان به دانی ین، جیسون اسکات لی، یوسون آن، اوتکارش آمبودکار، ران یوان، زی ما، روزالیند چاو، چنگ پی‌پی، نلسون لی، چوم الپولا، گانگ لی و جت لی اشاره کرد.

گانگ لی ۵۳ ساله یکی از معروف‌ترین زنان بازیگر سینمای چین طی ۳ دهه اخیر بوده و فیلم‌های معروفی چون «خاطرات یک گیشا»، «نفرین گل طلایی»، «برخاستن هانیبال»، «Miami Vice»، «بازگشت به خانه»، «شانگهای» و «۲۰۴۶» را در کارنامه‌اش دارد.

جت لی ۵۶ ساله هم یکی از معروف‌ترین رزمی‌کاران سینمای چین به شمار می‌رود که به نسل بعد از جکی چان تعلق دارد و فیلم‌های معروفی همچون «نترس»، «از قلاده رها شده»، «بوسه اژدها»، «امپراطوری فراموش شده»، «مشت افسانه‌ای»، «قهرمان» و «جنگ» را بازی کرده است.

«مولان» در نیوزیلند و چین فیلمبرداری شده است. نیکی کارو کارگردانی این فیلم را برعهده دارد و تاریخ اکران آن ۲۷ مارس ۲۰۲۰ اعلام شده است. نویسندگان فیلمنامه این فیلم ریک جافا، آماندا سیلور، الیزابت مارتین و لورن هاینک هستند.

پوستر رسمی «مولان»

«مولان» براساس یک فیلم انیمیشن که سال ۱۹۹۸ توسط کمپانی دیزنی ساخته شد، تولید شده است. این فیلم در آن سال ۳۰۴ میلیون دلار فروش داشت و نامزد دریافت جوایز اسکار و گلدن گلوب شد.

پوستر انیمیشن مولان (۱۹۹۸)

منبع: هالیوودریپورتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا