اخبار داغ

پسر متعرض به دختر جوان در سیرجان کیست؟ علت کتک زدن چه بود؟

مجله اینترنتی کولاک: انتشار فیلمی از کتک زدن یک پسر به دختر جوان باعث واکنش های بسیار شدیدی از سوی کاربران در شبکه های اجتماعی شد. محسن نیکورز”  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان گفت: با دستور رییس کل دادگستری استان کرمان پرونده آزار و اذیت دختر جوان در سیرجان به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود و دستگاه قضائی با عاملان این حادثه قاطعانه برخورد می‌کند.

 

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر متهم اصلی(ضارب) با صدور قرار بازداشت از سوی معاون دادستان(قاضی ویژه رسیدگی به جرائم سایبری ) روانه زندان شده، اظهار کرد: در این رابطه شخصی هم که اقدام به فیلمبرداری کرده بود شناسایی و به همراه ضارب اصلی دستگیر شده است.

نیکورز افزود: در پی رصد فضای مجازی توسط کارگروه رصد امور فضای سایبری در دادسرای سیرجان، در تاریخ ۱۳۹۷٫۱۰٫۱۴ کلیپی مشاهده شد که در آن پسری اقدام به حبس دختری در یک خانه باغ و ضرب و جرح و آزار و اذیت وی کرده و کیلیپ ضبط شده را در STORY اینستاگرام خودش به اشتراک گذاشته است.

وی تصریح کرد: بلافاصله با رییس پلیس آگاهی شهرستان هماهنگی لازم انجام و متهم در مخفیگاهش شناسایی و ادله دیجیتال وی نیز توقیف شد.

بر اساس توضیحات و اظهارات حاضران در این فیلم، ماجرا از این قرار بود که فحش دادن این دختر در اینستاگرام به یکی از این پسرها و دختر مورد علاقه آن پسر، سبب شده که پسر مذکور برای انتقام‌جویی، دختر را با نقشه قبلی و با طرح دوستی از تهران به سیرجان بکشاند و او را مورد ضرب‌و‌شتم شدید قرار دهد. همان طور که در این فیلم مشخص است، این اتفاق در خانه باغی در این شهر افتاده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا