اخبار داغ

پیکر سردار قاسم سلیمانی در کجا دفن خواهد شد؟

در این مطلب، به توضیح جدیدترین خبرها از محل دفن پیکر سردار قاسم سلیمانی خواهیم پرداخت؛ با ما همراه باشید. سردار سلیمانی، یکی از برجسته‌ترین افراد در تاریخ انقلاب اسلامی و دوران پس از آن و فرمانده کل نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب بود که در جنگ ۸ ساله ایران و عراق، جنگ ۳۳ روزه لبنان، مبارزه سوریه و عراق با داعش یکی از اثرگذارترین نیروهای مبارزاتی به شمار می‌رفت، بامداد امروز طی حمله بالگرد‌های آمریکایی به فرودگاه بغداد، به فیض شهادت نائل آمد.

بر اساس اخبار منتشر شده از مراسم تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی ، قرار است طبق وصیت ایشان پیکر او در گلزار شهدای کرمان دفن شود.

مراسم تشییع پیکر این فرمانده دلاور جبهه مقاومت و هم رزمانش در مشهد مقدس ، صبح روز یکشنبه (۱۵ دی ماه) در جوار بارگاه منور و ملکوتی علی بن موسی الرضا (ع) برگزار می شود. همچنین مراسم تشییع در تهران، صبح روز دوشنبه (۱۶ دی ماه) برگزار می شود.

در کارنامه فرماندهی سردار سلیمانی در نیروی قدس، نقاط درخشان بسیاری وجود دارد که بسیاری از آنها شاید برای همیشه پنهان بماند اما آنچه لااقل در ظاهر و برای نمونه می‌ توان دید،  تقویت و ثبات حزب‌ الله لبنان، تقویت نیروهای مقاومت فلسطینی در جریان جنگ‌ های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و ۸ روزه و نیز شکل‌ گیری و تقویت محور مقاومت خصوصاً در ۸ سال اخیر و پس از شروع بحران در سوریه و عراق است.

خبر شهادت (ترور) سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی در حمله آمریکایی‌ها در نزدیکی فرودگاه بغداد به سرعت تبدیل به مهمترین خبر در سطح رسانه های جهانی شد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا