گوناگون

چالش لبخند چیست؟ جدیدترین عکس های چالش لبخند مقابل کرونا در اینستاگرام

چالش لبخند چیست چالش عکس لبخند در مقابل کرونا با انتشار عکس هایی در اینستاگرام ایرانیان جدیدترین عکس های چالش خنده به همراه ویدیوهای برتر و منتخب برای شکست کرونا در این مطلب

طی ساعات گذشته چالشی در اینستاگرام راه افتاده که به نوعی یک بازیابی روحی در مقابله با حجم اخبار ناامیدکننده کروناست. چالش این طور است که شما یک عکس با لبخند به اشتراک می‌گذارید و چند نفر را به دلخواه انتخاب می‌کنید که عکس با لبخند به اشتراک بگذارند. این زنجیره همین‌طور ادامه پیدا می‌کند تا مگر لبخند حریف کرونا شود. گفتنی است، شیوع کروناویروس در ایران رسماً در تاریخ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ تایید شد.

جدیدترین عکس های چالش لبخند
جدیدترین عکس های چالش لبخند

مریم معصومی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود به «چالش لبخند» پیوست. مریم معصومی نوشت:

اینم #چالش_لبخند به امید خدای بزرگ که تنهامون نذاشته، این روزهای سختم پشت سر خواهیم گذاشت، فقط با امید و مراقبت حتما این روزها هم میگذره، بخداا توو خونه نشستن خیلی بیشتر خوش میگذره.. مثلا من خودم تقریبا یکسال کلا توو خونه اوقاتم میگذره مگر کار ضروری پیش بیاد برم بیرون، (البته این عکس مربوط به قبل کرونا ست که بیرون بودم) دوستون دارم حتی اونی که منو دوست نداری #کرونا شکستت میدیم

چالش لبخند باعث شده است که خیلی‌هایمان گالری گوشی، عکس‌های جدید و قدیمی را ورق بزنیم به دنبال زیباترین لبخندمان. شاید لابi لای این عکس‌ها به این فکر می کنیم که چقدر کم خندیده‌ایم و چرا فرصت‌ها را برای لبخند از دست داده‌ایم.

عده‌ای هم عکس‌های دسته جمعی تولد و دورهمی‌های خانوادگی و فامیلی را به اشتراک می‌گذارند. با این عکس‌ها برخی خاطره‌های خوش گذشته را مرور و همه حاضران در عکس را دعوت می‌کنند که دوباره بخندند و عکسی از لبخند خود به نمایش بگذارند و این طور می‌شود که چالش لبخند ادامه می‌یابد.

 

تعدادی هم عکس‌هایی از خنده‌ یا قهقه‌ی فرزندان نوزاد و خردسال خود را به اشتراک گذاشته‌اند. برخی زوج‌های جوان هم عکس‌های دوتایی خندانشان را منتشر کرده‌اند. مادری که فرزندان خود را در آغوش گرمش کشیده یا پدری که این روزها فرصت بیشتری دارد تا همبازی فرزندانش شود؛ همهگی عکس‌هایی از لبخندهایشان به اشتراک می‌گذارند.

جدیدترین عکس های چالش لبخند 1
جدیدترین عکس های چالش لبخند ۱


همچنین بخوانید:

عکس پروفایل با موضوع کرونا + عکس نوشته و متن

عکس پروفایل در خانه بمانیم+ متن و عکس نوشته

متن های فضای مجازی درباره شیوع کرونا در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا