چهره هاسلبریتی ایرانی

چرا ابوالفضل پورعرب لاغر شد ؟ علت پیری و لاغری بیش از حد ابوالفضل پورعرب + عکس

چرا ابوالفضل پورعرب لاغر شد ؟ علت پیری و لاغری بیش از حد ابوالفضل پورعرب همچنین نکاتی از زندگی شخصی این بازیگر و ستاره دهه شصت و هفتاد سینما حضور ابوالفضل پورعرب با چهره ای متفاوت در مراسم خاکسپاری سیروس گرجستانی باعث تعجب بسیاری از حضار و البته ناراحتی طرفداران این ستاره سابق سینما شد.

چرا ابوالفضل پورعرب لاغر شد
چرا ابوالفضل پورعرب لاغر شد
در مراسم خاکسپاری بازیگر توانا و طناز کشورمان سیروس گرجستانی، هنرمندان کشورمان با پروتکل بهداشتی حضور پیداکردند . یکی از این هنرمندان ابوالفضل پورعرب است که تفاوت ظاهری چشمگیری نسبت به سابق داشته است.
البته آنها که پروعرب را می شناسند، آگاهند که او چند سال قبل گرفتار سرطان شد و چهره اش به دلیل درگیری با بیماری به یکباره پیر شد. پورعرب در همین خصوص چندی قبل مصاحبه ای انجام داده بود که می خوانید:
«اگر واقعا ستاره بودیم چرا زمانی که سرطان داشتم و در بیمارستان بودم هیچ کس سراغم نیامد؟ چرا گفتند معتاد شده؟ چرا گفتند ایدز گرفته؟ چرا همین آقای ضرغامی حالی از ما نپرسید؟ همان موقع “وضعیت سفید” را کار می کردم اما یک نفر از همین سریال سراغ ما نیامد. البته مردم لطف داشتند و پشت در بیمارستان بودند اما همکاران من چه سینمایی چه تلویزیونی هیچ کدام نیامدند!
وی ادامه داد: حتی مرگ مرا در تلویزیون اعلام کردند و اینکه در سردخانه است و بناست تشییع شود بدون اینکه بدانند در بیمارستانیم. در نهایت هم با یک عذرخواهی سر و تهش را هم آوردند.
پورعرب با نقد رفتارهای مدیران سینمایی بیان داشت: فقط در حرف در حمایت از هنرمند دم می زنند. مجید میرزاییان فوت شد و حتی من خودم خبر نداشتم! چرا؟ چون کسی به فکرش نبود و حتی خانواده اش برای گرفتن قبر در قطعه هنرمندان کلی دوندگی کردند.
پورعرب در توصیف بیماریش گفت: سرطان اثنی عشر خوش خیم داشتم که با شکستگی جناغ سینه ام ایجاد شده بود؛ جناغ سینه وارد اثنی عشر شده بود و همین مشکل ایجاد کرده بود. خوشبختانه سرطانم درمان شد.
وی ادامه داد: چهار سال درگیر بیماری بودم و هرچند سرطانم خوش خیم بود اما آزار روحی آن به اندازه سرطان بدخیم بود. تمام مدت منتظر بودم یک نفر به من سر بزند اما جز خانواده هیچ کس نیامد. چرا؟ یعنی این قدر مضر بودیم برای جامعه؟ خیلی عجیب است…»

 

ابوالفضل پورعرب متولد اول تیر ۱۳۴۰ در تهران هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون در ایران است. ابوالفضل پورعرب تا کنون سه بار ازدواج کرده و دارای سه فرزند می باشد. وی از آخرین همسر بازیگرش آناهیتا نعمتی جدا شده است و از او داری یک فرزند دختر است.

ابوالفضل پورعرب سوپراستار سینمای دهه هفتاد با فیلم عروس به شهرت رسید. او در فیلم مردی شبیه باران سیمرغ بهترین بازیگر جشنواره فیلم فجر را برایش به ارمغان آورد و این تنها سیمرغی بود که در این سال ها گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا