تلویزیون

چرا برنامه نود در روز دوشنبه ۲۳ مهر پخش نمی شود؟+علت اختلاف با فردوسی پور چیست؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

چرا برنامه نود در روز دوشنبه ۲۳ مهر پخش نمی شود؟+علت اختلاف با فردوسی پور چیست؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

تلویزیون

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

برنامه نود در حالی این هفته از جدول پخش برنامه‌های شبکه سه کنار گذاشته شده است که عادل فردوسی پور در برنامه هفته گذشته خود بر پخش این برنامه ورزشی در دوشنبه ۲۳ مهر تاکید کرده بود!

بر اساس آنچه مجری نود در دوشنبه گذشته اعلام کرد، این برنامه قرار بود با موضوع بررسی وضعیت تیم ملی و اتفاقات اخیر فوتبال، هفته آینده روی آنتن برود اما فعلا بازی انگلیس اسپانیا در جدول پخش دیده می‌شود.

بر اساس آخرین اعلام‌ها، شبکه ۳ تصمیم دارد دوشنبه (۲۳ مهر ماه) بازی اسپانیا انگلیس را جایگزین برنامه نود کند. این در حالی است که فعالیت شبکه‌ای تخصصی مانند ورزش، این امکان را به تلویزیون می دهد که علاقمندان هر دو برنامه را راضی نگه دارند.

اما در این میان یک مصاحبه از فردوسی پور و جوان قاطعی که معاون سیما به او داد بر شایعه اختلافات دو طرف دامن زد.

فردوسی پور در مصاحبه ای گفته بود:

«ما مطابق روال سالیان قبل که در هفته‌هایی که بازی‌های لیگ تعطیل بود برنامه داشتیم ، تمام کارهای برنامه را انجام می‌دهیم  و با هماهنگی مدیر محترم گروه ورزش، هفته قبل در برنامه ٩٠ اعلام کردم که دوشنبه این هفته درباره چه موضوعاتی برنامه داریم. ما در حال انجام کارهای برنامه برای هفته آینده هستیم و امیدواریم که نود پخش شود.»

مرتضی میرباقری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بنا بر اعلام شبکه سه این هفته به دلیل پخش مداوم لیگ ملت‌های اروپا برنامه «نود» از کنداکتور خارج شده است اما عادل فردوسی پور اعلام کرده است در حال آماده‌سازی برنامه است و این به نوعی برای مخاطبان ابهام درست کرده است، گفت: در این خصوص هیچ ابهامی وجود ندارد و تصمیم سازمانی شبکه سه ملاک عمل است.

معاون سیما با بیان اینکه پخش مداوم لیگ ملت‌های اروپا از شبکه سه تغییراتی در کنداکتور این شبکه را ایجاد کرده که امری طبیعی است، افزود: این هفته نود همچون دیگر برنامه‌های هفتگی شبکه که در آن ساعت پخش می‌شدند از کنداکتور خارج شده است تا بینندگان بتوانند فوتبال‌های جذاب اروپا را تماشا کنند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا به جای شبکه سه این بازی‌ها از شبکه ورزش پخش نمی‌شود؟ تصریح کرد: حتما می‌دانید که به دلیل کامل نشدن برخی زیرساخت‌ها مردم در سراسر کشور نمی‌توانند شبکه ورزش را دریافت کنند اما فراگیری شبکه سه این اجازه را می‌دهد که مردم در اقصی نقاط کشور بیننده این فوتبال‌های جذاب باشند.

میرباقری پایبندی به اصول و سیاستگذاری‌های رسانه‌ای را امری ضروری و حرفه‌ای خواند و تاکید کرد: بهترین برنامه‌سازان و مجریان دنیا خود می‌دانند که باید نسبت به سیاست‌های رسانه‌ای که سالیان سال برای آنها سرمایه گذاری کرده و این افراد را به اوج رسانده است پایبند بمانند و این امری طبیعی است.

این پست توسط بخش تلویزیون مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

چرا برنامه نود در روز دوشنبه ۲۳ مهر پخش نمی شود؟+علت اختلاف با فردوسی پور چیست؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا