اخبار داغ

چه کنیم تا در هر سنی شیک بپوشیم؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

چه کنیم تا در هر سنی شیک بپوشیم؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سبک زندگی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

به اقتضای سنتان لباس نپوشید

اگر لباس ها را بر طبق سنتان انتخاب کنید ممکن است لباسی که انتخاب می کنید سنتان را زیاد نشان دهد. در انتخاب لباس سن اهمیت چندانی ندارد. لباسی که انتخاب می کنید باید دوست داشته باشید و برای این کار فقط کافی است اعتماد به نفس داشته باشید. اما فراموش نکنید که زیاده روی در این کار ظاهر شما را مضحک و خنده دار می کند. هنگام انتخاب لباس تعادل را رعایت کنید و به همین منظور از سلبریتی هایی چون میشل اوباما، ناتالیا وودیانوا و کیت وینسلت الهام بگیرید.

توصیه‌های شیک‌پوشی از زبان استایلیست «پرنسس دایانا»

مراقب نحوه پوشیدن دامن های پلیسه باشید

دامن پلیسه فقط برای خانم هایی که اندام خوبی دارند مناسب است. چون این مدل دامن ها شکم و پهلوها را بزرگ نشان می دهد. کسانی که می خواهند کمر باریک خود را زیباتر جلوه دهند دامن پلیسه بپوشند.

با دخترتان به مرکز خرید بروید

توصیه‌های شیک‌پوشی از زبان استایلیست «پرنسس دایانا»

با کسانی خرید بروید که در انتخاب خود اشتباه نکنید. شاید دوستانتان با شما رودرواسی دارند و نمی توانند بگویند این لباس مناسبتان نیست. پس بهترین کار این است که با دخترتان به خرید بروید. کسی که از شما کوچکتر است و براحتی می تواند شما را در انتخاب لباس راهنمایی کند.

از رنگ های روشن نترسید

بعضی ها به لباس های سیاه و سفید بیش از حد وفادار هستند و خودشان را به این رنگ ها محدود می کنند. لباس های رنگی هم حال خودتان را بهتر می کند و هم اطرافیان. در انتخاب رنگ لباس شب استانداردها را فراموش کنید و رنگ های یاقوتی، زمردی، اناری و رنگ هایی از این قبیل انتخاب کنید. اما اگر علاقه زیادی به پوشیدن لباس مشکی دارید جواهرات رنگی زیبا استفاده کنید.

توصیه‌های شیک‌پوشی از زبان استایلیست «پرنسس دایانا»

لباس های سایز خودتان بخرید

لباس های گشاد اندامتان را بهتر نشان می دهد اما لباس های تنگ قسمت هایی که دوست دارید پنهان کنید را بیشتر نشان می دهد. کت و شلوار جین یک سایز بزرگ تر از سایز خودتان باشد. تا وقتی از روی ژاکت کت می پوشید ظاهر خوبی داشته باشید.

اگر لباسی پیدا کرده اید که مناسب است چند عدد از آن خرید کنید. کیت میدلتون یکی از نمونه خانم هایی است که می داند چگونه باید خرید کند. هنگام انتخاب سایز لباس راحت بودن لباس بسیار مهم است. سایز شما لباسی است که در آن راحت باشید. دست ها را جلو بیاورید و اندازه روی شانه ها و پشت لباس را امتحان کنید.

ساپورت نپوشید

ساپورت نپوشید اگر هم می پوشید با تونیک و لباس های بلند بپوشید. هنگام خرید ساپورت به کیفیت آن دقت کنید. جنس پارچه آن نباید براق باشد.

تونیک بپوشید

تونیک از آن دسته لباس هایی است که می توانید هم جداگانه و هم با شلوار پارچه ای یا جین بپوشید. اگر قد بلندی دارید تونیک همراه با دامن بپوشید. آستین تونیک نباید کیمونو باشد چون قد شما را کوتاه نشان می دهد.

در هر سنی می توانید کت چرم بپوشید

کت چرم بیشتر در میان خانم های جوان رایج است اما در هر سنی می توان کت چرم پوشید. کت های کوتاه با دامن و کت های بلند با شلوار مناسب هستند.

لباس های آستین بلند در خور هر مناسبتی

توصیه‌های شیک‌پوشی از زبان استایلیست «پرنسس دایانا»

با بالا رفتن سن تغییراتی در ظاهرمان ایجاد می شود و با لباس های آستین بلند می توان بعضی از نقص ها را مخفی کرد. بنابراین لباس های بلند برای هر سنی مناسب هستند. / وبسایت بدونیم

این پست توسط بخش سبک زندگی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

چه کنیم تا در هر سنی شیک بپوشیم؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا