تلویزیون

چگونه در مسابقه اوسس ترکیه شرکت کنیم؟

اوسس یک مسابقه آوازخوانی است که در ترکیه برگزار می‌شود. این برنامه نسخه‌ای محلی از برنامه صدای هلند می‌ باشد.

چگونه در مسابقه اوسس ترکیه شرکت کنیم؟

این مسابقه به غیر از ترکیه در بین ترک‌زبان‌های سایر کشورها از جمله ترک‌زبان‌های ایران و جمهوری آذربایجان خواهان و بیننده دارد و همه ساله تعدادی از شرکت‌کننده‌های اوسس ترکیه از این کشورها می‌باشند.

این مسابقه در پنج مرحله و با داوری چهار نفر برگزار می‌شود. اعضای گروه داوری در مرحله اول پشت به صحنه قرار می‌گیرند و شرکت‌کننده‌ها برنامه خود را اجرا کرده و در صورتی که هر یک از داوران صدای شرکت‌کننده را بپسندند می‌توانند با فشار دادن دکمه ای که برای صندلی‌های آن‌ها در نظر گرفته شده‌است صندلی آن‌ها به سمت صحنه برمی گردد و با این کار اعلام می نمایند که مایل به ادامه مسابقه در گروه خود با شرکت‌کننده حاضر در صحنه هستند. در صورتی که ۲ یا چند داور برای یک شرکت‌کننده برگردند شرکت‌کننده می‌تواند به دلخواه خود ادامه مسابقه را با یکی از هیئت ژوری را انتخاب کرده و به راه خود ادامه دهد. دور دوم این رقابت به نام دوئل نامیده می‌شود و اعضای هر گروه دو به دو با هم رقابت می‌کنند و هیئت ژوری باید از بین دو اعضای گروه خود یکی را حذف کند در ضمن سایر داوران می‌توانند در صورت پسند فرد حذف شده او را به گروه خود اضافه نمایند و در نهایت هر گروه ۱۸ شرکت‌کننده دارد در مرحله بعدی اعضای هر گروه به صورت دو به دو با اعضای گروه‌های دیگر رقابت می‌کنند و به انتخاب تماشاگران حاضر در محل مسابقه یکی از افراد حذف شده و اعضای انتخاب شده در مرحله بعدی نیز پس از رقابت به صورت دو به دو و امتیاز دهی توسط تماشاگران به مراحل بعدی می‌رسند در نهایت از طریق ارسال پیامک توسط بینندگان برنامه یک نفر به عنوان برنده نهایی مسابقه اوسس ترکیه انتخاب می‌شود.

در این پست به نحوه ثبت نام اینترنتی ایرانیان در مسابقه اوسس ترکیه خواهیم پرداخت.

نحوه شرکت در مسابقه اوسس ترکیه

روش اول:

ابتدا با کلیک در اینجا وارد قسمت ثبت نام اوسس ترکیه در سایت TV8 شوید

پس از ورود با فرمی مطالبق شکل زیر روبه رو میشوید که باید آن را تکمیل کنید که نسبتا باید زمان زیادی را صرف پر کردن آن خواهید کرد.

چگونه در مسابقه اوسس ترکیه شرکت کنیم؟

۳ دیدگاه

  1. سلام به بانی برنامه من عاشق مو سیقی ترکیه هستم وهمیشه این برنامه رو دنبال میکنم وخیلی وقته میخواستم شرکت کنم اما به دلیل شرایط نتوانستم در برنامه شرکت کنم

  2. من از کودکی خیلی علاقه به موسیقی های ترکیه تو سبک آرابسک دارم وخیلی برنامه ی oses Turkey رو دنبال میکنم ویکی از آرزو های بزرگم این هست که در اون برنامه شرکت کنم تا اون استعدای که تو خودم میبینم به داوران برنامه ارایه بدهم .
    با تشکر از سایت و آنکسی که این برنامه استعداد موسیقی رو اجرا کردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا