چهره هاسلبریتی ایرانی

حدیث چهره پرداز بازیگر نقش مژگان در بچه مهندس ۳ کیست؟ + بیوگرافی حدیث چهره پرداز

حدیث چهره پرداز بازیگر نقش مژگان در بچه مهندس ۳ کیست؟ به همراه بیوگرافی حدیث چهره پرداز و اطلاعاتی از زندگی شخصی این بازیگر و عکس در این مطلب. سریال بچه مهندس ۳ یکی از سریال هایی است که در شب های ماه رمضان از تلویزیون پخش می شود. استقبال از دو فصل قبلی این سریال باعث شده تا طرفداران آن پیگیر ماجرای سویمن فصل بچه مهندس هم باشند.

حدیث چهره پرداز بازیگر نقش مژگان
حدیث چهره پرداز بازیگر نقش مژگان

در این فصل بازیگر نقش شخصیت مژگان؛ «حدیث چهره پرداز» است. بازیگری که به طور حتم با این نقش بیشتر در ذهن مخاطبان باقی خواهد ماند. حدیث چهره‌پرداز؛ ۳۰ شهریور سال ۱۳۶۶ به دنیا آمده است. او فارغ التحصیل رشته ادبیان نمایشی است. چهره پرداز نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال ۱۳۸۸ در سریال همسفران‌باد به کارگردانی شهرام باباپور بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم لازانیا، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای حدیث چهره‌پرداز محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون آزیتا ترکاشوند، عباس ترکی، سعادت همت‌زاده و جواد محمدی‌نژاد را تجربه کرد.

حدیث چهره‌پرداز در سال ۱۳۹۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم حدیث چهره‌پرداز در این سال، بازیگری در فیلم لازانیا به کارگردانی حسین قناعت محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی حدیث چهره‌پرداز بازی در فیلم لازانیا بوده است. حدیث چهره‌پرداز سال ۱۳۹۶ فیلم لازانیا نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با حسین قناعت همکاری داشته است. حدیث چهره‌پرداز توانست با بازی در فیلم لازانیا تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر سید جواد رضویان، ارژنگ امیرفضلی، بهنوش بختیاری و یوسف تیموری بر تجارب او افزود.

حدیث چهره پرداز، جدیدترین نقش خود در سریال بچه مهندس ۳ در نقش مژگان حضور دارد که یکی از نقش های اصلی این سریال است که سنین کودکی و نوجوانی را مهتاب جامی و عسل مردی و نیوشا علیپور در بچه مهندس ۱ و ۲ بازی کرده بودند. او نقش مقابل جواد جوادی با بازی یونا تدین و مانی رحمانی و روزبه حصاری در سه نسل، در این سریال بازی میکند.

پسج اینستاگرام

instagram.com/hadis_chehrepardaz

عکس های حدیث چهره پرداز

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا