چهره هاسلبریتی ایرانی

کدام صحبت های بنیامین در دورهمی سانسور شد ؟

کدام صحبت های بنیامین در دورهمی سانسور شد؟ بنیامین بهادری در برنامه شنبه شب ۹ فروردین ۹۹ دورهمی شرکت کرد اما صحبت هایش سانسور شد. پس از پخش برنامه دیشب دورهمی مشخص شد که صحبت‌های بنیامین بهادری هم از سانسور در امان نمانده است. این خواننده با بازنشر حرف‌های مهران مدیری در اینستاگرام به این موضوع اعتراض کرد.

بعد از مهران مدیری که دو شب قبل به ممیزی برنامه «دورهمی» اعتراض کرده بود اینبار بنیامین بهادری با به اشتراک گذاشتن این صحبت ها با هشتگ «سانسور» و نوشتن «این درد مشترک» از سانسور صحبت‌هایش در «دورهمی» خبر داد. بهمن بابازاده خبرنگار موسیقی این سانسور را شامل ۱۷ دقیقه از صحبت‌های بنیامین عنوان کرده.

صحبت های بنیامین در دورهمی سانسور شد
صحبت های بنیامین در دورهمی سانسور شد

برنامه دورهمی به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی در شب های نوروز روی آنتن شبکه نسیم می رود. این برنامه مطابق ساعت قبلی یعنی ۲۲ پخش می شود. همچنین تکرار برنامه دورهمی، روز بعد در ساعت های ۶ صبح، ۱۱ ظهر و همچنین ۱۷ بعدازظهر پخش خواهد شد.

بنیامین بهادری ۱۸ شهریور ۱۳۶۱ در تهران به دنیا آمد. او دانشجوی انصرافی لیسانس رشته زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه آزاد رودهن است از شعر و موسیقی و مداحی شروع کرد و حالا خواننده و بازیگر است. بنیامین درباره خودش گفته: « شعر و ادبیات از دوران کودکی همراه من بود و از ۱۶ سالگی شعر می‌ گفتم. جالب است بدانید در ۱۸ سالگی رتبه‌ چهارم بهترین شاعر زیر ۳۰ سال را کسب کردم و از دوران دبستان در گروه های سرود و آواز مدرسه نفر اول بودم»


ویدیو گفتگوی کامل بنیامین بهادری در دورهمی شنبه ۹ فروردین ۹۹ + دانلود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا