اخبار داغ

کدام قاضی به خاطر دریافت رشوه به ده سال حبس محکوم شد؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

کدام قاضی به خاطر دریافت رشوه به ده سال حبس محکوم شد؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اجتماعی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

قاضی ای که رشوه دریافت می کرد به ده سال حبس مجازات شد. این خبر را دادستان عمومی و انقلاب تهران در خصوص «حجت الله یازرلو» قاضی رشوه گیرنده مطرح کرد.

عباس جعفری دولت آبادی در حاشیه نشست با مسئولان اتاق تعاون و برخی اتحادیه ها در جمع خبرنگاران افزود : این حکم از چند روز پیش اجرا شده و اتهام این قاضی دریافت رشوه بوده است.

وی گفت:: در این بخش هر خدمتی که بخش خصوصی و دیگر دستگاه‌ها بتوانند انجام دهند تا نظام اسلامی مصون بماند بزرگترین خدمت است و دشمن به دنبال این است که بخش‌های مختلف را به تعطیلی بکشاند و کارآمدی نظام را زیر سوال ببرد.

وی از همه مسئولان اصناف خواست نگاه عمیق تری در خصوص مسائلی که آمریکا برای ما در نظر گرفته است، داشته باشند و افزود: امروز تعطیل شدن تولید و ایجاد خلل در توزیع کالا‌های اساسی یکی از خطراتی است که طرح‌های دشمن را عملی می‌کند.

جعفری دولت آبادی گفت: ما در بحث رسیدگی به مشکلات اتحادیه‌ها و اصناف قرار نیست جای دولت و بانک قرار گیریم و فقط در آنچه به حوزه ما بر می‌گردد، آماده همکاری هستیم.

دادستان تهران گفت: در حوزه پیشگیری هم هر جا که ورود ما از اخلال در تولید و توزیع جلوگیری کند نقش پیشگیری کننده دارد و مهم‌ترین هدف ما حمایت از سرمایه گذاری مشروع است.

این پست توسط بخش اجتماعی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

کدام قاضی به خاطر دریافت رشوه به ده سال حبس محکوم شد؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا