کلیپ داغ

کلیپ جالب خواستگاری احمد مهرانفر از آزیتا حاجیان !

مجله اینترنتی کولاک : سریال سال های دور از خانه مجموعه جذاب و دیدنی محصول شبکه نمایش خانگی است ، دو نقش اصی این سریال احمد مهرانفر و آزیتا جاحیان می باشند ؛ در ادامه کلیپی جالب از هنرنمایی این دو بازیگر دوست داشتنی در سریال سال های دور از خانه تماشا کنید :

 

سال‌های دور از خانه سریالی برای شبکه نمایش خانگی است که مجید صالحی کارگردانی و محمدحسین قاسمی تهیه کنندگی آن را برعهده دارد. این سریال نخستین اسپین آف ایرانی از روی سریال شاهگوش ساخته داوود میرباقری می‌باشد.

هادی کاظمی و احمد مهرانفر دو شخصیت اصلی این سریال کمدی نمایش خانگی را تشکیل می‌دهند که با گریمی متفاوت در این سریال جلوی دوربین رفتند.

داستان این مجموعه طنز ۱۵۱۲ روز پس از اتفاقات سریال شاهگوش است، یکی از شخصیت‌های سریال شاهگوش، سرباز خنجری (با بازی احمد مهرانفر) بود که در کلانتری آن محل مشغول به گذراندن خدمت سربازی خودش بود.

یکی از متهمینی که به کلانتری آورده شد خانم جوانی به نام الیزابت بود که یک سگ به نام لوسی داشت. خنجری عاشق الیزابت می شود و در زمانی که می فهمد سگ الیزابت ت.فیق شده بود، یک سگ را اشتباهاً به جای لوسی برمی‌دارد و در پارک به الیزابت می‌دهد. الیزابت که می‌فهمد سگ مال او نیست، برای ناراحت نشدن خنجری به بهانه پارک کردن خودرویش از پارک خارج می‌شود و حالا ۱۵۱۲ روز از آن روز می‌گذرد و هنوز الیزابت برنگشته است.

اما خنجری همچنان به دنبال الیزابت است که روزی او را یافته و با او ازدواج کند اما در این مدت که در تهران به دنبال الیزابت است روزگار سختی را می‌گذراند و شب‌ها شهربازی می‌خوابد تا اینکه گویی ستاره اقبال او نمایان می‌شوم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا