چهره هاسلبریتی خارجی

گری هوپر مهاجم مد نظر استقلال کیست؟+بیوگرافی و عکس

مذاکرات با گری هوپر مهاجم مد نظر استقلال جدی شده است. بعد از ضعف آبی ها در خط حمله و آمار کم گلزنی در این فصل استقلالی ها سراغ گری هوپر Gary hooper بازیکن ۳۱ ساله انگلیسی رفته اند. مهاجمی که در ابتدای فصل نقل و انتقالات مد نظر پرسپولیسی ها هم قرار داشت و حتی نشریه “میرور” انگلیس هم از درخواست قرمزهای پایتخت خبر داده بود. این مهاجم انگلیسی فصل قبل در تیم شفیلد ونزدی توپ می زد.

هوپر برای این تیم دسته یکی در ۶۹ بازی ۲۴ گل به ثمر رساند. تیم های قبلی او  نوریچ سیتی و سلتیک بودند. گری هوپر همراه با سلتیک در لیگ اسکاتلند آمار قابل قبولی از خود به جای گذاشت. او ۳ فصل و طی سالهای ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ در این تیم پر طرفدار توپ زد و در ۹۵ بازی موفق به زدن ۶۳ گل شد.

این آمار باعث شد تا نوریچ سیتی خواهان این بازیکن باشد. هوپر برای اولین بار همراه با نوریچ در لیگ برتر انگلستان حاضر شد. وی در این تیم هم ۳ فصل حضور داشت و همراه با این تیم یک فصل به چمپیون شیپ (لیگ دسته اول) سقوط کرد. هوپر همراه با نوریچ در ۶۴ بازی ۱۸ گل به ثمر رساند.

هوپر متولد شهر “هارلو” انگلستان است و فوتبالش را از نوجوانی در آکادمی باشگاه تاتنهام آغاز کرد. باید دید آیا این بازیکن با مسئولان استقلال به توافق خواهد رسید یا خیر.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا