چهره هاسلبریتی خارجی

۲۰ راز زندگی دریک رپر جوان و جنجالی + نکات خواندنی و عکس های دریک

۲۰ راز زندگی دریک رپر جوان و جنجالی به همراه نکات خواندنی و عکس هایی از دوران کودکی نوجوانی و جوانی دریک و هر آنچه از دریک رپر آمریکایی نمی دانید. اوبری دریک گراهام، معروف به دریک در ۲۴ اکتبر ۱۹۸۶ در تورنتو، انتاریو کانادا متولد شد. او رپر، خواننده، ترانه سرا، تهیه کننده موسیقی، بازیگر و کارآفرین کانادایی است. او ترانه های پر فروشی را تا کنون روانه بازار کرده و یکی از موفق ترین رپرهای دنیا محسوب می شود. همچنین با خواننده های معتبری همچون، لیل وین، امینم، ریحانا، کانیه وست و .. کار کرده است. چالش رقص کیکی که کاربرانی با آهنگ او از ماشین پیاده شده و می رقصند در دنیا به شدت فراگیر شد.

مترجم: پردیس کیانی

راز زندگی دریک رپر
راز زندگی دریک رپر

چالش رقص کیکی که کاربرانی با آهنگ او از ماشین پیاده شده و می رقصند در دنیا به شدت فراگیر شد.

دریک

۱- او از خانواده ای هنرمند می آید. پدر دریک، دنیس گراهام، درامر است. عمویش بیس می زند و مادرش هم دستی در موسیقی دارد.

دریک

۲- درباره پیشینه قومی و مذهبی اش می توان گفت، پدرش یک کاتولیک آفریقایی، آمریکایی است و مادرش سفید پوست کانادایی و یهودی است. درحالیکه او خود را یک سیاه پوست معرفی می کند، به یهودی بودنش نیز علیرغم پیچیدگی هایش مفتخر است.

۳- والدینش زمانی که او تنها ۵ سال داشت طلاق گرفتند و او با مادرش در تورنتو ماندگار شد. او در مدرسه یهودیان درس خواند و با مادرش تعطیلات یهودی را جشن می گرفتند.

دریک

۴- او در دبیرستان به شدت منزوی بود. در دبیرستان او تقریبا همه دانش آموزان سفید پوست بودند و پوست سیاه و یهودی بودنش او را متفاوت می کرد. البته دریک همیشه می گوید که متفاوت بودنش او را قوی تر کرده است.

دریک

۵- او دبیرستان را نیمه کاره رها کرد و به سراغ بازیگری رفت. تا اینکه مجددا در سال ۲۰۱۲ از دبیرستان فارغ التحصیل شد.

دریک

۶- او در سال ۲۰۰۱ در یک سریال تلویزیونی کانادایی به نام نسل بعدی  next generation بازی کرد. او به مدت هفت سال همین نقش را ادامه داد و به یک سلبریتی جزئی در کانادا بدل شد.

دریک

۷- در سال ۲۰۰۸ تولید کنندگان سریال، نقش او را حذف کردند با اینکه او در نقشش موفق عمل کرده بود. با اینکه در بازیگری تا حدی موفق شده بود اما در زمینه موسیقی رپ به نتیجه خاصی نرسیده بود. او به خاطر بی پولی در رستوران ها به دنبال کار می گشت.

دریک

۸- در اوایل سال ۲۰۰۸ دریک یک تماس تلفنی غیر منتظره از لیل وین دریافت کرد. لیل وین که یکی از ترانه هایش را که دریک با صدای خود ضبط کرده بود شنیده و از او خواست که به هیوستون پرواز کند و برای آلبوم کارتر سومش با آنها همکاری نماید.

دریک

۹- دریک در سال ۲۰۱۰ اولین آلبوم انفرادی اش به نام thank me later را منتشر کرد و جایزه پلاتینیوم را دریافت نمود. از آن پس آهنگ های او مدام در چارت آر اند بی و هیپ هاپ قرار داشت.

دریک

۱۰-  دریک و کریس براون رقیب عشقی بودند و هر دو به ریحانا علاقه داشتند. در سال ۲۰۱۲ هنگامی که در یک کلاب شبانه با یکدیگر درگیر شدند، برخی از تماشاگران آسیب دیدند و آن دو نیز دچار عواقب قانونی شدند.

دریک

۱۱- او یک ترانه درباره رابطه اش با ریحانا نوشته و در آلبوم views منتشر کرده است.

دریک

۱۲- او تاکنون جوایز گرمی زیادی برده است اما در سال ۲۰۱۷ با دریافت ۱۳ جایزه در مراسم بیلبورد رکورد شکنی کرد و رکورد ۱۱ جایزه در سال ۱۹۸۴ توسط مایکل جکسون را شکست.

دریک

۱۳- یک سرآشپز ایتالیایی، یک نوع سوشی را به نام دریک ثبت کرده است. ریش های او با جلبک دریایی و پوستش با برنج طراحی شده است. پیش از این سوشی هایی با نام و ویژگی های اسنوپ داگ، کانیه وست و توپاک نیز به ثبت رسیده است.

دریک

۱۴- دریک در مراسم بیلبورد ۲۰۱۷ عشقش به نیکی میناژ را ابراز کرد و مشخص شد رابطه اش با دوست دختر سابقش ریحانا را تمام کرده است اما گزارش شده که او رابطه جدیدش را هم نادیده گرفته و اعلام کرده که بدون او شادتر است.

۱۵- دریک نه تنها آهنگ هایی برای خود ضبط کرده بلکه تا کنون آهنگ های زیادی برای هنرمندانی همچون ریتا اورا، جیمی فاکس، آلیشیا کیز و غیره تهیه کرده است که تک آهنگ های معتبری از آب درآمدند.

۱۶- او از نام مستعار شامپاین پاپی به عنوان تهیه کننده موسیقی استفاده می کند. با اینکه تاکنون این قضیه را به طور علنی اعلام نکرده اما گمانه زنی هایی در سال ۲۰۰۲ به خاطر ساخت یک فیلم آغاز شد.

۱۷- او در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که جی زی، آلیا و لیل وین بیشترین تاثیر را برایش داشته اند. او روی بازوی چپش تصویری از لیل وین را خالکوبی کرده تا فراموش نکند چگونه به موفقیتی چشمگیر رسیده است.

دریک

۱۸- او در طول دوران حرفه ای اش با زنانی همچون ریحانا، تایرا بنکس و نیکی میناژ ارتباط داشته اما در برنامه ای اعلام کرد که مدت ها به کت دنینگز بازیگر علاقه داشته و او به قدری مهربان بود که حاضر شد یک قرار شام با دریک ترتیب دهد.

دریک

۱۹- او در انیمیشن عصر یخبندان به جای شخصیت اتان که یک ماموت جوان بود صداپیشگی کرد.

راز زندگی دریک رپر
راز زندگی دریک رپر

۲۰- او تلاش زیادی کرد تا ریحانا را به دست بیاورد اما در سال ۲۰۱۳ اعلام کرد وقتی با ویل اسمیت در حال صحبت بود متوجه شد که هیچوقت به ریحانا علاقه ای نداشته و عشق را در رابطه با او احساس نکرده است.

منبع : factinate

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا