موسیقیموسیقی ایران

آخرین خبرها از آلبوم بی نام محسن چاوشی؛ بی نام (قمار باز) منتشرشد

در این مطلب آخرین خبرها از آلبوم بی نام محسن چاوشی را می خوانید. جدیدترین آلبوم محسن چاوشی با نام”بی‌نام”  (نام قبلی: قمارباز) که از ماه‌ها پیش با حاشیه‌ها و جنجال‌هایی همراه شده بود سرانجام بعدازظهر روز دوشنبه ۲ دی‌ ماه منتشر شد. نسخه دیجیتال این آلبوم هم‌اکنون در سایت بیپ‌تونز در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

آخرین خبرها از آلبوم بی نام محسن چاوشی
آخرین خبرها از آلبوم بی نام محسن چاوشی

گفته می شود برخی از قطعات این آلبوم پیش از انتشار لو رفته بود. پیش از این اعلام شده بود که “بی‌نام” قرار است صبح روز سه‌شنبه منتشر شود اما ظهر امروز لینک آلبوم در برخی سایت‌ها منتشر شد و عوامل آلبوم را مجاب کرد تا لینک دانلود قانونی آن را زودتر از موعد مقرر فعال نمایند.

محسن چاوشی در آلبوم “بی‌نام” که یازده قطعه دارد اشعاری از مولانا، سعدی، فصیح‌الزمان شیرازی و وحشی بافقی را اجرا کرده است. آهنگسازی، تنظیم و میکس و مسترینگ این آلبوم برعهده محسن چاوشی بوده است.

از جند هفته قبل آلبوم قمار باز محسن چاوشی به “بی نام” تغییر نام پیدا کرده است. این تغییر در پی مخالفت ارشاد با نام “قمارباز” صورت گرفت. بعد از انتشار سال قبل آلبوم ابراهیم توسط محسن چاوشی این خواننده چند تک آهنگ را منتشر کرد و سپس در صفحه اجتماعی خود نوشت که قصد ندارد به این زودی آهنگی منتشر کند. اما آلبوم بی نام (قمار باز) که دهمین آلبوم رسمی چاوشی خواهد بود زودتر از آنچه که هواداران این خواننده تصور می کردند منتشر خواهد شد!


بیشتر بخوانید:

شعر و متن آهنگ های آلبوم بی نام (قمار باز) محسن چاوشی


 

محسن چاوشی که از سال ۸۷ مجوز فعالیت‌هایش را گرفته تاکنون ۹ آلبوم منتشر کرده که همگی با استقبال همراه شده‌اند. بر اساس آمار فروش آلبوم‌ها که در انتهای هر سال اعلام می‌شود، اکثر آلبوم‌های محسن چاوشی پرفروش‌ترین آلبوم سال شده‌اند و رکوردهای مختلفی هم شکسته‌اند. گفته می‌شود “یه شاخه نیلوفر” چاوشی آخرین آلبومی است که در ایران موفق شده از مرز فروش یک میلیون نسخه فیزیکی عبور کند. آلبوم‌های “امیر بی گزند” و “ابراهیم” نیز با اعلام سامانه فروش آنلاین بیپ‌تونز، صاحب ‌عنوان پرفروش‌ترین‌ آلبوم‌های سال ۹۵ و ۹۷ هستند.

باز هم اگر دقیق‌تر بخواهیم به شما بگوییم، آلبوم “بی نام” هم‌اکنون در مرحله میکس و مستر قرار دارد و این یعنی چیزی به پایان تولید آلبوم نمانده است. میکس و مستر آلبوم هم در ایران در حال انجام شدن است در حالیکه آلبوم قبلی چاوشی در این مرحله به خارج از کشور فرستاده شده بود.

دهمین آلبوم رسمی محسن چاوشی تا چند هفته آینده روانه بازار موسیقی می‌شود و با توجه به اینکه اشعار آلبوم تماماً اشعار کلاسیک است احتمالاً مشکلی هم در زمینه صدور مجوز برای این آلبوم پیش نیاید و “بی نام” مسیر کوتاه و راحت‌تری را برای رسیدن به گوش طرفداران محسن چاوشی طی کند.

آلبوم قمارباز کی منتشر می شود؟
آلبوم قمارباز کی منتشر می شود؟

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا