اخبار داغ

آخرین خبر از آتش سوزی در جنگل های گچساران + جزئیات ماجرا

در این مطلب از مجله کولاک، توضیحاتی درباره آخرین خبر از آتش سوزی در جنگل های گچساران و همچنین جزئیات این ماجرا خواهیم داشت! با ما همراه باشید. در دو روز گذشته به دلیل خطای انسانی جنگل ‌های کوه خامی گچساران و باشت از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد طعمه حریق شده است و همچنان در آتش می ‌سوزند!

آتش سوزی در جنگل های گچساران

اولین هلیکوپتر آب پاش هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دقایقی پیش به منظور مهار آتش‌ سوزی و جلوگیری از گسترش مجدد آتش در کوه‌ های گچساران وارد این شهر شد. عزیز فیلی ، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیشتر از دستور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اعزام بالگرد به ارتفاعات گچساران خبر داد و گفت:

بنا به دستور سردار سلامی، این بالگرد به مدت یک هفته در اختیار ستاد حوادث غیرمترقبه استان قرار می گیرد.

غلامحسین حکمتیان ، مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت:

اولین هلیکوپتر آبپاش هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور خاموش کردن آتش و جلوگیری از آتش ‌سوزی مجدد جنگل ‌ها، وارد گچساران شد.

فرمانداری گچساران تایید کرده است که تا روز یکشنبه ۴ خرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، بیش از ۱۵۰ هکتار جنگل و مرتع گچساران در آتش سوخته است! سال گذشته هم ۳۵۰ هکتار از جنگل ها و مراتع مناطق مختلف این شهرستان طعمه حریق شد بود. این منطقه ۴۱۵ هزار هکتار عرصه جنگلی و مرتعی دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا