سریالسریال‌ایرانی

آخرین خبر از سریال نون خ ۲ + همه چیز درباره فصل دوم نون خ

آخرین خبر از سریال نون خ ۲ را در همین مطلب بخوانید. همه چیز درباره فصل دوم نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی و نکات خواندنی این سریال در همینجا. ساخت نون خ ۲ که از ماه ها قبل در دستور کار سازندگان این سریال پر مخاطب قرار گرفته بود حالا این روز‌ها مهیای پخش از شبکه یک سیماست.

سریال نون خ در نوروز ۹۸ روی آنتن رفت. سعید آقاخانی، در پاسخ به علت این نامگذاری گفت: مخفف نقش خودم در این سریال (نورالدین خانزاده) است.

این سریال با لهجه فارسی کرمانشاهی و در استان کرمانشاه ساخته شد. این سریال داستانی اجتماعی و آمیخته با طنز دارد. نورالدین خانزاده (سعید آقاخانی) صاحب یک کارگاه فرآوری تخمه آفتاب‌گردان است. کشاورزان هم‌محلی نورالدین، محصول تخمه آفتاب‌گردان خود را به نورالدین فروخته‌اند. نورالدین این محصول را به شخصی ساکن تهران به نام “میرزایی” فروخته است تا او این محصولات را در کشور ترکیه به فروش برساند. در همین حین، خبر می‌رسد که “میرزایی” از دنیا رفته است و کشاورزان که از این خبر مطلع می‌شوند هریک به نحوی سعی می‌کنند تا پول محصولاتی را که به نورالدین خانزاده فروخته‌اند، از او بگیرند. نورالدین هم طی گفتگو‌های متفاوت با اطرافیان “میرزایی” متوجه می‌شود که او در اواخر زندگی‌اش آه در بساط نداشته است و…

آخرین خبر از سریال نون خ 2
آخرین خبر از سریال نون خ ۲

سعید آقاخانی که کارگردانی این سریال را هم برعهده دارد در نقش نورالدین خانزاده ایفای نقش کرد. حمیدرضا آذرنگ خلیل پسرعموی نورالدین و علی صادقی کاراکتر سیروس داماد نورالدین بودند. فریده سپاه‌منصور، هومن حاجی‌عبداللهی، نعیمه نظام‌دوست، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، شیدا یوسفی، ندا قاسمی، محمد زارع‌زاده، عابدین رضایی، حسین مرادی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، صبا ایزدپناه، وحید قاضی زاهد، سیروس سپهری، سیاوش مفیدی و… در فصل اول به عنوان بازیگر سریال «نون. خ» حضور داشتند.

خبر‌هایی به گوش رسید که علی صادقی هم همچون هومن‌حاجی‌عبداللهی در فصل دوم «نون. خ» حضور ندارد این خبر را تهیه‌کننده سریال در گفتگویی، تکذیب کرد و گفت: «علی صادقی کماکان داماد نورالدین خانزاده می‌ماند.»

فرجی تهیه کننده سریال در خصوص اضافه شدن بازیگران جدید به «نون. خ ۲» تأکید کرد: بازیگران فصل اول همه هستند و همان‌طور که قبلاً گفتم، چون نقش روحانی در قصه نیست هومن حاجی‌عبداللهی را نداریم.

وی در خصوص قصه فصل دوم «نون. خ» گفت: می‌دانید که فصل دوم سریال در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.  تمام تلاش گروه «نون. خ» بر کاری با محتواتر و جذاب‌تر است و از هیچ‌کوششی در این راه دریغ نمی‌کنیم تا «نون. خ ۲» ۲۵ قسمتی برای ایام رمضان شبکه یک سیما آماده نمایش شود و یک بار دیگر شاهد رضایت مردم ایران باشیم.

تغییر زمان پخش سریال

بعد از استقبال از سریال نون خ در ایام نوروز ۹۸ حالا فصل دوم آن با نام نون خ ۲ از شبکه یک سیما پخش می شود. فصل دوم نون خ را هم سعید آقاخانی کارگردانی می کند. طبق گفته مدیران شبکه یک و تهیه کننده سریال، نون خ ۲ این سریال قرار بود در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن برود اما به سبب اتفاقات اخیر و شیوع ویروس کرونا و خانه نشینی بسیاری از اقشار، این سریال زودتر از موعد مقرر و همزمان با نیمه شعبان روی آنتن می رود.

پیشتر قرار بود سریال نون خ ۲ در ۲۵ قسمت ساخته شود، اما با شروع سریال در تاریخ جدید شاهد پخش ۱۷ قسمت از آن خواهیم بود. فصل دوم سریال طنز نون خ تا شب اول ماه مبارک رمضان] هر شب روی آنتن خواهد بود. طبق اعلام روابط عمومی شبکه یک سیما سریال نون خ ۲ از ۲۰ فروردین ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه روی آنتن می رود.

 


همچنین بخوانید:

اسامی بازیگران و خلاصه داستان سریال نون خ ۲ + عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا